نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

اضافه شدن شخصیت باکی بارنز به بازی Marvel’s Avengers

شخصیت باکی بارنز که بسیاری آن را با نام وینتر سولجر می‌شناسند، به‌زودی به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد.

بازی Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و پشتیبانی از این بازی همچنان ادامه دارد. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، برایان واگنر طراح ارشد این بازی، در مصاحبه اخیر خود با وبسایت فوربس اعلام کرد که کاراکتر باکی بارنز با انتشار به‌روزرسانی ۲.۷ بازی Marvel’s Avengers، به این بازی خواهد شد. شخصیت باکی بارنز در دنیای کمیک مارول دوست صمیمی استیو راجرز و وینتر سولجر یکی از دشمنان اصلی کاپیتان آمریکا است.

برایان واگنر در ادامه مصاحبه گفت: «او با کاپیتان تمرین کرد، درسته؟ پس حدس می‌زنم ممکن است او احساس مشابهی را به اشتراک بگذارد. من نمی‌خواهم بگویم که او سپر یا هر چیز دیگری را دارد، به این دلیل که ندارد، اما سبک مبارزه‌ای او این احساس را به شما خواهد داد که آن‌ها در یک مکان یکسان تمرین کرده‌اند و وینتر سولجر ما نیز در Red Room آموزش دید. بنابراین ممکن است مواردی را مشاهده کنید که ما از بلک ویدو الهام گرفته‌ایم، اما نه قصد به اشتراک گذاشتن هیچ توانایی و موارد مشابه‌ به آن را نداریم.»

تیم انتقام‌جویان در بازی Marvel’s Avengers

همچنین علاوه‌بر اضافه شدن شخصیت باکی بارنز، قابلیتی با نام Cloning Lab همراه‌با آپدیت ۲.۷ بازی Marvel’s Avengers به این بازی اضافه خواهد شد. از زمان عرضه رسمی بازی، بارها به این قابلیت اشاره شده است. این قابلیت یک تهدید سطح امگا محسوب شده و درکنار امکان به‌دست آوردن لوت‌‌‌های بیشتر، همچنین شامل یک gear cap جدید خواهد شد.

بازی Marvel’s Avengers هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، گوگل استدیا و پی سی در دسترس است.

نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده