نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

تاریخ شروع فصل نهایی Call of Duty Vanguard و Warzone

اکتیویژن با انتشار تریلر جدیدی جزئیات و تاریخ شروع فصل پنجم و پایانی بازی‌ Call of Duty Vanguard و حالت بتل رویال وارزون را اعلام کرد.

فصل پنجم بازی‌های Call of Duty Vanguard و بتل رویال وارزون تحت عنوان Final Stand برای تاریخ ۲۴ اوت (چهارشنبه، ۲ شهریور) معرفی شده است که ظاهراً با انفجاری بزرگ در جزیره آتش فشانی Caldera همراه خواهد بود و اتفاقات این قسمت از بازی‌های کال آف دیوتی را به نقطه‌ی پایانی خواهد رساند.

اکتیویژن در توضیحات خود اعلام کرده که «Last Stand آپدیت بزرگی را برای هر سه تجربه‌ی قابل بازی کالاف دیوتی (وارزون، بخش چندنفره و زامبی) به همراه خواهد داشت.» در وارزون، قله‌ی کوه آتش فشانی Caldera آماده‌ی انفجار است. آیا جزیره را به ویرانی خواهید کشید یا از آن دربرابر خرابکاری‌ها دفاع خواهید کرد.

«در بخش چندنفره به دو نقشه‌ی جدید با مکانیزم گیم‌پلی سرعتی قدم می‌گذارید که Beheaded و Fortress نام دارند. در بخش زامبی، حماسه‌ی Dark Aether را ادامه خواهید داد و در مرحله نهایی بازی ونگارد به نام The Archon، با Kortifex the Deathless روبه‌رو خواهید شد.»

دانلود از آپارات

اکتیویژن اخیراً اعلام کرده که Warzone 2 تا در آینده نزدیک به شکل رسمی و کامل معرفی خواهد شد و مدت کوتاهی پس از تاریخ انتشار Call of Duty Modern Warfare 2 در ۲۸ اکتبر (۲۸ اکتبر)، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وارزون 2 به‌همراه Modern Warfare 2 برای پی سی (ازطریق استیم و Battle.net)، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده