// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

استودیو Avalanche قبلا در حال کار روی بازی Iron Man بود

یکی از موسسان استودیو Avalanche در مصاحبه‌ای تایید کرد که چند سال پیش اعضای این تیم در حال ساخت اثری با محوریت شخصیت آیرون من بوده‌اند؛ هرچند درنهایت ساخت بازی لغو شده است.

در چندسال گذشته شاهد حضور پررنگی از شخصیت‌های شرکت مارول در صنعت گیمینگ بوده‌ایم و آثاری نظیر بازی ،Iron Man VR، بازی Marvel's Guardians of the Galaxy، بازی Marvel's Avengers و بازی Marvel's Spider-Man منتشر شدند. اما این حضور ادامه‌دار خواهد بود و علاوه‌بر آثار معرفی‌شده‌ای نظیر مارولز میدنایت سانز، Marvel's Wolverine و Marvel's Spider-Man 2 شایعاتی از ساخت یک بازی تک‌نفره با اقتباس از شخصیت مرد آهنی توسط شرکت EA به گوش‌ می‌رسد؛ هرچند به نظر بازی در مراحل اولیه ساخت خود است.

اگر کمی خوش‌شانس‌تر می‌بودیم، ممکن بود خیلی زودتر شاهد یک ویدیوگیم از آیرون‌من باشیم. کریستوفر ساندبرگ، یکی از موسسان استودیو Avalanche که در سال ۲۰۱۹ این شرکت را ترک کرد، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است قریب به یک دهه پیش، یک بازی جهان‌باز و AAA از این شخصیت در حال ساخت در استودیو نام‌برده بود. این بازی چند سال در حال ساخت بود تا درنهایت به خاطر سیاست شرکت لغو شد.

لوگو استودیو آوالانچ

به‌گفته ساندبرگ، دیزنی، شرکت مادر مارول از استودیو آوالانچ خواسته بود تا به‌طور قابل ملاحظه‌ای تعداد کارمندهای خود را افزایش دهد و در عین حال در مدت زمان کمی پروژه را تحویل دهد؛ درخواستی که توجه به آن درنهایت به اعتقاد او می‌توانست باعث پاشیدن تیم شود:

«در انتهای کار من بهم ریخته بودم. باید زمان توسعه را کاهش می‌دادیم و بودجه را افزایش می‌دادیم. باید ۷۰ تا ۸۰ نفر به تیم اضافه می‌کردیم که پیدا کردن پروژه‌ی جدید برای آن‌ها، مسئولیت من بود. اما زمان توسعه به‌حدی کم بود که انجام دادن آن غیرممکن بود. اگر با آن موافقت می‌کردیم، به‌طور کامل استودیو نابود می‌شد.

در پایان پروژه که تیم با کاهش کارمند رو‌به‌رو می‌شود، باید پروژه جدیدی پیدا کنید. با کاهش یکساله‌ی مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای ساخت بازی، من یکسال فرصت کمتری داشتم تا پروژه‌ی جدیدی برای یک تیم توسعه‌ی بزرگ پیدا کنم و چنین چیزی غیر ممکن بود. استخدام آن همه توسعه‌دهنده یک کابوس بود. پس لغو بازی بهترین کار ممکن بود».

ساندبرگ می‌گوید بازی به بازیکنان اجازه می‌داد تا در هر لحظه‌ای پرواز کنند و تمرکزی بر مبارزه سرد داشت. او بازی را یک پروژه بی‌نظم می‌دانست که می‌توانست خیلی خیلی خوب شود. درنهایت به خاطر مشکلات بالا این پروژه لغو شد.

در حال حاضر Avalanche Studios که سابقه ساخت آثاری نظیر مجموعه Just Cause و بازی Mad Max را دارد و نباید با استودیو Avalanche Software (سازنده بازی Hogwarts Legacy) اشتباه گرفته شود، روی بازی Contraband کار می‌کند که یک انحصاری کنسولی ایکس باکس به شمار می‌آید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده