// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

اضافه شدن چند بازی به سرویس PC Game Pass به مناسبت QuakeCon 2022

QuakeCon 2022 در حال برگزاری است و به همین خاطر، چند محصول Bethesda به پی‌سی گیم‌پس اضافه شده‌اند و برخی آثار در استیم تخیف خورده‌اند.

طبق رسم هرساله، رویداد QuakeCon در حال برگزاری است؛ اما با این تفاوت که امسال خبری از رویداد حضوری در شهر دالاس برگزار نیست. QuakeCon 2022 تنها به‌صورت دیجیتالی مخاطب‌ها را با خود همراه می‌کند. مراسم امسال از ۲۷ تا ۲۹ مرداد (۱۸ تا ۲۰ اوت) برگزار می‌شود. مایکروسافت و Bethesda با عرضه آثار بیشتری روی سرویس PC Game Pass و ارائه چند تخفیف در شبکه استیم، شروع آن را جشن گرفته‌اند.

قرار است پنج بازی به گیم‌پس اضافه شوند که فهرست آن‌ها به شرح زیر است:

  • Return to Castle Wolfenstein
  • Quake 4
  • Wolfenstein 3D
  • An Elder Scrolls Legend: Battlespire
  • The Elder Scrolls Adventures: Redguard

همچنین مشترک‌های سرویس نام‌برده که بازی مولتی‌پلیر Quake Champions را تجربه می‌کنند، به Perk جدیدی دسترسی خواهند داشت که تمامی قهرمانان بازی را آزاد خواهد کرد. در تخفیف استیم هم اکثر آثار Bethesda و id Software با تخفیف رو‌به‌رو شده‌اند که در بین بازی‌های قدیمی‌تر شرکت، نام بازی‌های تازه منتشرشده‌ای مثل Deathloop و Ghostwire: Tokyo هم به چشم‌ می‌خورد.

به‌تازگی id Software بازی‌های خود در شبکه استیم را دوباره باندل کرد. این کار برای آسان‌تر شدن خرید آثار شرکت است زیرا پیش‌تر نسخه‌ها و الحاقیه‌های متفاوت زیادی وجود داشت و این قضیه برای برخی کاربران گمراه‌کننده بود. این تغییر باندل‌ها برای آثاری نظیر Doom کلاسیک، مجموعه Doom و مجموعه Quake رخ داده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده