نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

عبور میزان فروش بازی Cult of the Lamb از ۱ میلیون نسخه در هفته اول

استودیو مسیو مانستر و شرکت Devolver Digital اعلام کردند که بازی Cult of the Lamb به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش در نخستین هفته‌ی انتشار دست یافته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Massive Monster و شرکت دیوالور دیجیتال از فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Cult of the Lamb خبر دادند. این رکورد بسیار قابل‌توجه است؛ زیرا تنها یک هفته از عرضه‌ی این بازی روگ-لایک اکشن-ماجراجویی می‌گذرد. شرکت Devolver Digital تریلر نمرات بازی را نیز به اشتراک گذاشته است که تعریف و تمجید منتقدها از این محصول را نشان می‌دهد و در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

دانلود از آپارات

استودیو مسیو مانستر به‌مناسبت دستیابی بازی Cult of the Lamb به این رکورد اعلام کرد که مشغول کار روی به‌روزرسانی‌های رایگان بزرگی است و این بازی در طول زمان عمق بیشتری پیدا می‌کند. برخی از ایرادات نسخه‌ی کامپیوتر بازی برطرف شده است و کاربرهای سایر پلتفرم‌ها نیز می‌توانند منتظر آپدیت‌هایی برای رفع مشکلات و بهبود آن باشند.

بازی Cult of the Lamb در اوایل ماه جاری برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی روی یک بره‌ی تسخیرشده تمرکز دارد که توسط یک غریبه‌ی اسرارآمیز نجات یافته است. این بره باید به افتخار آن غریبه فرقه‌ای بسازد، پیروانی را برای هدف خود جذب کند و برای ساختن محل سکونت فرقه‌ی خود به جمع‌آوری منابع مورد نیاز بپردازد.

بازیکن‌ها در بازی Cult of the Lamb نه‌تنها به مدیریت محل سکونت می‌پردازند، بلکه باید با ورود به سیاه‌چاله‌ها اقدام به نابودی رهبران فرقه‌های رقیب با استفاده از سلاح‌ها و قدرت‌های تصادفی کنند. سیاه‌چاله‌های بازی با سیستم Randomly Generated ایجاد می‌شوند و امکان ارتقا سلاح‌ها و توانایی‌ها نیز وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده