نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۴

نمایش ویژگی‌های جدید گیم پلی A Plague Tale: Requiem در تریلر تازه بازی

استودیوی آسوبو در تریلر جدید بازی A Plague Tale: Requiem مروری بر بخش داستانی و ویژگی‌های گیم‌پلی آن داشته است.

بازی A Plague Tale: Requiem حدود دو ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد و استودیوی آسوبو همچنان نمایش‌ها و جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار را منتشر می‌کند. طبق نمایش‌هایی که تاکنون از A Plague Tale: Requiem دیده‌ایم، به نظر می‌رسد این بازی می‌تواند همان دنباله‌ای باشد که طرفداران بازی A Plague Tale: Innocence انتظارش را دارند. حال به‌تازگی استودیوی آسوبو و فوکوس اینترتینمنت به‌عنوان شرکت ناشر یک تریلر جدید از گیم‌پلی را منتشر کرده‌اند که در آن ویژگی‌های جدید بازی برای بازیکنان مرور می‌شوند.

این تریلر جدید که بیش از پنج دقیقه زمان دارد، علاوه‌بر نمایش مکانیسم‌های گیم‌پلی، یک مرور کلی نیز بر محتوای نمایش‌های قبلی بازی A Plague Tale: Requiem و بخش داستانی و محیط‌های آن دارد. در این تریلر محل شروع داستان که چند ماه پس از حوادث بازی A Plague Tale: Innocence است، نشان داده می‌شود و در ادامه شاهد مناطقی هستیم که آمیسیا و هیوگو در ماجراجویی خود به سمت جزیره‌ای که هیوگو آن را در رویای خود می‌بیند، می‌گذرند.

در ادامه می‌بینیم که در جریان این سفر مهارت‌های هیوگو گسترش پیدا می‌کنند و او می‌تواند جمعیت موش‌های آلوده را کنترل و آن‌ها را به سمت دشمنان هدایت کند. همچنین تیم سازنده در این ویدیو گیم‌پلی مروری بر جزئیات مبارزات، مخفی‌کاری و سایر مکانیسم‌های گیم‌پلی داشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ (نسخه اختصاصی کلاد) منتشر خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده