نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱

تیزر تریلر بسته‌الحاقی جدید بازی Dying Light 2

شرکت تک‌لند با انتشار یک تیزر تریلر از بسته‌الحاقی جدید بازی Dying Light 2 رونمایی کرد.

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به برگزاری رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲، استودیوی تک‌لند از رونمایی کامل از بسته‌الحاقی جدید بازی Dying Light 2 در این مراسم خبر داد. این محتوای جدید که Bloody Ties نام دارد، قرار است ماجراجویی‌های خونین و خشونت‌باری را به The City که دایینگ لایت 2 در آن جریان دارد بیاورد. هنوز اطلاعات بیشتری از این بسته‌الحاقی در دسترس نیست.

اما احتمالا Bloody Ties بازیکنان را در جریان مبارزات گلادیاتور مانند در زمین مبارزه‌ی Carnage Hall که از سالن نمایش مشهور شهر نیویورک با نام Carnegie Hall الهام گرفته است، قرار می‌دهد. باتوجه‌به پشتیبانی طولانی مدت استودیوی تک‌لند از نسخه اول بازی دایینگ لایت و انتشار بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های بزرگ برای این بازی حتی سال‌های پس از عرضه، احتمالا می‌توانیم انتظار رویکرد مشابهی برای Dying Light 2 نیز داشته باشیم. شما می‌توانید تیزر تریلر این محتوای جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بسته‌الحاقی Bloody Ties و آثاری مثل هاگوارتز لگسی، The Callisto Protocol و Sonic Frontiers از جمله بازی‌هایی هستند که گیمرها می‌توانند انتظار نمایش آن‌ها را در رویداد Gamescom Opening Night داشته باشند. این مراسم از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) به‌وقت تهران برگزار می‌شود و علاوه‌بر جف کیلی، ناتاشا بکر از مجله‌ی آلمانی زبان GameStar، دیگر میزبان این مراسم دو ساعته خواهد بود.

هنوز جزئیات دیگر این بسته‌الحاقی جدید مانند قیمت آن اعلام نشده است، اما دارندگان نسخه دیلاکس بازی Dying Light 2 می‌توانند علاوه‌بر اکسپنشن‌های داستانی بازی، به اسکین‌های Legendary، کتاب هنری و موسیقی متن بازی نیز دسترسی داشته باشند.

بازی Dying Light 2: Stay Human هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PCGAMESN PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده