// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۱

فروش الدن رینگ به بیشتر از ۱۶ میلیون نسخه رسید

شرکت باندای نامکو، ناشر الدن رینگ در آخرین آمار اعلام کرد که میزان فروش این بازی به 16.6 میلیون نسخه رسیده است.

بازی Elden Ring، جدیدترین محصول توسعه‌یافته توسط استودیو From Software است که مثل اکثر آثار این شرکت با استقبال منتقدها و بازیکنان مواجه شد. نسخه پلی استیشن 5 بازی توانست میانگین نمرات ۹۶ از ۱۰۰ منتقدها را در متاکریتیک دریافت کند و طبیعی است که این اثر نقش‌آفرینی جهان‌باز از نظر فروش هم موفق ظاهر شود. به‌تازگی در جریان کنفرانس مالی سه‌ماهه گذشته، شرکت باندای نامکو آخرین میزان فروش بازی‌هایش را اعلام کرد و براین‌اساس مشخص شد که الدن رینگ به فروشی ۱۶.۶ میلیون واحدی رسیده است.

آمار قبلی اعلام‌شده تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ (۳۱ مارس ۲۰۲۲) لحاظ شده بود که میزان فروش اعلام شده در آن زمان ۱۳.۴ میلیون نسخه بود. این یعنی از آن زمان تا ۹ تیر ۱۴۰۱ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۲) تعداد ۳.۲ میلیون نسخه از بازی نام‌برده فروش رفته است. به‌تازگی شرکت NPD هم پرفروش‌ترین آثار ماه ژوئن در آمریکا را اعلام کرد و Elden Ring همزمان با قرارگیری در صدر این فهرست، توانست بین پرفروش‌ترین بازی‌ها در تاریخ بازار آمریکا هم قرار بگیرد.

آخرین اثر ساخته شده توسط هیدتاکا میازاکی هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده