// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار چند تصویر از بازی Dead Island 2 با قرارگیری مجدد آن در فروشگاه آمازون

بار دیگر Dead Island 2 در فروشگاه آمازون دیده شد و به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد معرفی دوباره‌ی بازی باشیم.

نزدیک به یک دهه پیش بود که بازی Dead Island 2 با پخش تریلری فراموش‌نشدنی معرفی شد و قرار بود به‌عنوان دنباله‌ای برای نسخه اول بازی که سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود، به‌دست بازیکن‌ها برسد. اما متاسفانه شرایط خوب پیش نرفت و پس از معرفی با اینکه برخی اوقات اخباری از بازی منتشر می‌شد، پروژه روزهای خوبی را سپری نکرد. حتی استودیوی سازنده‌ی این بازی چند بار عوض شد.

Dead Island 2 برای مدت‌ها در بخش پیش‌خرید وبسایت آمازون فهرست شده بود و خیلی‌ها این بازی را لغوشده به شمار می‌آوردند. اما به نظر می‌رسد قرار است شاهد بازگشت بازی باشیم و بازی دوباره برای پیش‌خرید در آمازون فهرست شده است. اکانت توییتر Wario 64 که اطلاعات جدید را پیدا کرد، در این‌باره نوشته است: «Dead Island 2: Day 1 Edition قابل پیش‌خرید در آمازون است (با قیمت ۶۹.۹۹ دلار). تاریخ عرضه‌ی بازی ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ (۳ فوریه ۲۰۲۳) اعلام شده است. این یک صفحه‌ی جدید است و با آن پیش‌خرید قبلی که سال‌ها در آمازون قرار داشت، فرق می‌کند».

نکته جالب اینکه بازی هم برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و هم نسل هشتم یعنی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 فهرست شده است. فراموش نکنید این بازی دوباره در آمازون قرار گرفته است و با صفحه پیش‌خرید قبلی متفاوت است. تصاویر جدیدی از بازی نامبرده هم در آمازون منتشر شد که در ذیل مطلب آورده شده‌اند.

باتوجه‌به این صفحه آمازون، به نظر می‌رسد قرار است به‌زودی Deep Silver، ناشر بازی اخبار جدیدی پیرامون بازگشت آن اعلام کند و بالاخره بازی پس از ده سال از برزخ توسعه خارج شود. اما فراموش نکنید چنین خبری هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده