// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۹

رونمایی از DLC بزرگ Lightfall در شوکیس جدید Destiny 2 توسط بانجی

شرکت بانجی اعلام کرد که در شوکیس جدید Destiny 2 شاهد رونمایی کامل از بسته الحاقی Lightfall خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که استودیو Bungie شرکت سونی در شوکیس جدید Destiny 2 به رونمایی از DLC بزرگ Lightfall می‌پردازد. شوکیس بازی Destiny 2 در تاریخ ۲۳ آگست/اوت (۱ شهریور) پخش خواهد شد تا طرفدارهای بانجی ببینند که چه محتوایی در آینده به بازی Destiny 2 اضافه می‌شود.

پس از پخش شوکیس، شاهد گفت‌وگوی اعضای مختلف بانجی خواهیم بود تا بهتر متوجه شویم که Destiny 2: Lightfall با چه اهداف و دقیقا به چه شکل مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. این بسته الحاقی گسترده احتمالا نقش قابل توجهی در بردن داستان بازی Destiny 2 به سمت جمع‌بندی نهایی خواهد داشت. البته ظاهرا پایان‌بندی اصلی با انتشار یک DLC دیگر در آینده از راه می‌رسد.

شوکیس بازی Destiny 2 شرکت Bungie (بانجی) در سال ۲۰۲۲ میلادی

اندرو هابز، کارگردان بخش داستانی بسته الحاقی The Witch Queen بازی Destiny 2 در حقیقت رئیس تیم سازنده‌ی Lightfall هم محسوب می‌شود؛ نکته‌ای که باتوجه‌به استقبال فراوان رسانه‌ها و کاربرها از دی‌ال‌سی The Witch Queen، خیلی‌ها را برای Lightfall هیجان‌زده کرده است. هابز سابقه‌ی کار روی بازی Counter-Strike: Global Offensive و بازی Left 4 Dead 2 را نیز دارد.

نخستین بار در سال ۲۰۲۰ میلادی شاهد اشاره‌ی بانجی به Destiny 2: Lightfall بودیم. براساس آگهی‌های استخدامی به نظر می‌رسد که این دی‌ال‌سی گسترده فقط یکی از چهار پروژه‌ی اصلی و در جریان استودیو Bungie است. گزارش‌ها می‌گویند که لایت‌فال، آخرین DLC بزرگ بازی Destiny 2 که هنوز اسم آن را نمی‌دانیم و دو مجموعه بازی جدید و متفاوت، چهار پروژه‌ی فعلی بانجی را تشکیل می‌دهند. البته براساس شایعات شاید درکنار آن‌ها یک بازی موبایل در جهان Destiny هم توسعه داده شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده