نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶

تایید نمایش گیم پلی The Expanse: A Telltale Series در افتتاحیه گیمزکام

با اعلام جف کیلی، نمایشی از گیم‌پلی بازی The Expanse: A Telltale Series در رویداد شب افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال پخش خواهد شد.

به تازگی جف کیلی، مجری رویداد Opening Night Live مراسم گیمزکام ۲۰۲۲ تایید کرده است که در این رویداد از گیم‌پلی بازی The Expanse: A Telltale Series رونمایی خواهد شد. رویداد زنده‌ی شب افتتاحیه‌ی گیمزکام قرار است در روز یکم شهریور (۲۳ آگست) امسال برگزار شود.

بازی The Expanse: A Telltale Series نخستین بار در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد. استودیوی تلتیل گیمز این بازی را بر اساس مجموعه‌ی The Expanse شبکه‌ی آمازون توسعه داده است که در داستان آن بازیکنان کنترل شخصیت Camina Drummer را به دست خواهند گرفت؛ کاراکتری که نقش آن را Cara Gee بازی می‌کند.

شرکت تلتیل گیمز داستان ماجراجویانه‌ی بازی The Expanse: A Telltale Series را با تمرکز بر شخصیت درامر، سفینه‌ی آرتمیس و خدمه‌ی آن روایت خواهد کرد. بازیکنان در جستجوی گنجی اسرارآمیز باید خود را به نقاط حاشیه‌ای کهکشان برسانند. در حال حاضر بازی The Expanse: A Telltale Series هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. این بازی قرار است برای پلتفرم پی سی و کنسول‌ها عرضه شود، اما هنوز جزئیات دقیقی در مورد کنسول‌های مقصد این بازی منتشر نشده است.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون اخبار بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده