نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

فهرست آثار THQ Nordic در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲

شرکت THQ Nordic که به امبریسر گروپ تعلق دارد، آثاری نظیر ریبوت Alone in the Dark و بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed را به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ می‌آورد.

نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۸ اوت (۲ تا ۶ شهریور) در شهر کلن واقع در کشور آلمان برگزار می‌شود؛ تا هم به شکل حضوری و به شکل آنلاین میزبان طرفدارها باشد. معمولا شرکت‌ها پیش از آغاز این رویداد، جزئیات بیشتری از برنامه‌ها و غرفه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت THQ Nordic جزئیات جدیدی را در این رابطه ارائه کرده است تا گیمرها بدانند باید منتظر چه مواردی باشند.

شرکت تی‌اچ‌کیو نوردیک تعدادی از آثار برجسته‌ی خود را به نمایشگاه Gamescom 2022 می‌آورد و ویدیوهای گیم‌پلی، مصاحبه با توسعه‌دهندگان و موارد دیگری را به نمایش می‌گذارد. البته شماری از این بازی‌ها در شوکیس اخیر این ناشر استرالیایی نشان داده شد. برای شروع باید بگوییم که بازی Destroy All Humans! 2 – Reprobed در نمایشگاه گیمزکام سال جاری قابل بازی خواهد بود و بازیکن‌ها می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت THQ Nordic در نظر دارد تا آثاری نظیر ریبوت بازی Alone in the Dark، بازی SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake، بازی Outcast 2 – A New Beginning و بازی AEW: Fight Forever را نیز به این نمایشگاه بیاورد. بازی Tempest Rising، بازی Wreckreation، بازی The Valiant و بازی SpellForce: Conquest of Eo از دیگر آثاری به‌شمار می‌آیند که در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت.

کنفرانس افتتاحیه‌ی گیمزکام تحت عنوان Gamescom Opening Night Live برای برگزاری در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) در نظر گرفته شده است. این نمایش زنده‌ی ۲ ساعته توسط جف کیلی میزبانی خواهد شد و بیش از ۳۰ بازی نظیر هاگوارتز لگسی ،The Callisto Protocol ،High on Life و Sonic Frontiers را به نمایش می‌گذارد.

شرکت مایکروسافت اخیرا جزئیاتی از غرفه‌ی ایکس باکس در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ را در اختیار طرفدارها قرار داد. طرفدارها می‌توانند انتظار نمایش بازی‌های Pentiment و Sea of Thieves را داشته باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده