نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹

نمایش جدید بازی The Callisto Protocol در افتتاحیه گیمزکام

هواداران می‌توانند انتظار نمایش جدیدی از بازی ترسناک The Callisto Protocol را در رویداد Gamescom Opening Night داشته باشند.

ساعاتی پیش جف کیلی با انتشار یک توییت اعلام کرد در رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام سال ۲۰۲۲ که قرار است سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود، شاهد نمایش گیم‌پلی جدیدی از بازی The Callisto Protocol که توسط استودیوی Striking Distance Studios در دست ساخت است، خواهیم بود. کیلی همچنین تایید کرد گلن اسکافیلد، کارگردان این بازی که به‌عنوان سازنده سری Dead Space نیز شناخته می‌شود، برای نمایش بازی به آلمان سفر کرده است و روی صحنه‌ی مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام امسال، نمایش جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک می‌گذارد.

براساس گفته‌های کیلی، به‌نظر می‌رسد این نمایش جدید The Callisto Protocol از تریلر دلهره‌آور این بازی که در رویداد Summer GameF est پخش شد نیز از همه نظر یک پله بالاتر خواهد بود. هواداران می‌توانند تریلر جدید The Callisto Protocol و دیگر بازی‌های حاضر در این مراسم دو ساعته مانند Sonic Frontiers، هاگوارتز لگسی و Return to Monkey Island از شرکت لوکاس‌فیلم گیمز را در افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ که از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) به‌وقت تهران برگزار می‌شود، تماشا کنند.

دانلود از آپارات

براساس اطلاعات منتشر شده، ۳۰ بازی متفاوت از سازندگانی از سراسر دنیا در این مراسم حضور دارند که البته هنوز مشخص نیست چه تعداد از این موارد، بازی‌های معرفی نشده هستند. کیلی همچنین می‌گوید سال ۲۰۲۲ نسبت به سال آینده از نظر تعداد بازی‌های عرضه شده سبک‌تر خواهد بود و بنابراین بسیاری از بازی‌های حاضر در این مراسم قرار است تا در سال ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها برسند.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه می‌شود. تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را پیش‌خرید کنند، مواردی مثل اسکین‌های The Retro Prisoner و کاربران پلی استیشن به باندل The Contraband Pack را دریافت خواهند کرد. خریداران نسخه دیجیتال دیلاکس بازی نیز مواردی مثل سیزن پس داستانی بازی و همچنین دو روز دسترسی زودتر به بسته‌های الحاقی آینده بازی دسترسی خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده