// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴

شایعه: Death Stranding به سرویس پی سی گیم پس اضافه خواهد شد

اکانت رسمی توییتر پی سی گیم پس به‌تازگی تصویر پروفایل خود را تغییر داده است و بر همین اساس به‌نظر می‌رسد بازی Death Stranding به این سرویس اضافه خواهد شد.

با اینکه بازی Death Stranding در مالکیت شرکت سونی است و انحصاری کنسول‌های این شرکت است؛ اما در اتفاقی جالب ممکن است به پی سی گیم پس، سرویس اشتراکی مایکروسافت برای پی سی اضافه شود. صفحه توییتر PC Game Pass به‌تازگی تصویر پروفایل خود را تغییر داده است و از منظره‌ای استفاده کرده است که بی‌شباهت به بافت محیطی بازی Death Stranding نیست و همین باعث شده است طرفداران فکر کنند که دث استرندینگ برای سرویس اشتراکی مایکروسافت در دسترس قرار بگیرد. توییت منتشر شده توسط این صفحه به شرح زیر است:

بعضی وقت‌ها ما تصویر یک محیط طبیعی خوب را دوست داریم.

هشتگ NewProfilePic

همان‌طور که گفته شد مالکیت این بازی در اختیار شرکت سونی است؛ اما نسخه پی‌سی آن توسط شرکت 505Games منتشر شده است و اگر واقعا این بازی روی سرویس پی‌سی گیم‌ پس قرار بگیرد، بازخورد سونی در این قضیه جالب خواهد بود. البته چنین امری در گذشته هم رخ داده است و بازی MLB The Snow که به‌خاطر تهدیدهای MLB از انحصار پلتفرم‌های سونی خارج شده بود از روز عرضه به سرویس گیم‌ پس اضافه شده بود. اما لازم به ذکر است وظیفه انتشار بازی MLB The Snow روی پلتفرم‌های غیر پلی استیشن برعهده خود MLB بود.

هنوز مشخص نیست تنها بازی اصلی روی سرویس منتشر شود یا نسخه Director's Cut آن که محتویات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. اگر چنین خبری واقعی باشد، ممکن است در مراسم افتتاحیه گیمزکام که با مجری‌گری جف کیلی، دوست صمیمی کوجیما برگزار می‌شود شاهد آن باشیم. خود کوجیما با انتشار توییتی به شایعات حضور خود در گیمزکام قوت بخشیده بود و ممکن است این معرفی همان آمدن بازی Death Stranding به سرویس پی‌سی گیم‌ پس باشد.

هرچند نمی‌توان احتمال معرفی Death Stranding 2 را که به‌گفته نورمن ریداس، بازیگر نقش سم در بازی نامبرده در حالت ساخت است، رد کرد و شاید توییت کوجیما به انتشار نسخه دوم دث استرندینگ مرتبط باشد. در هر حال باید تا برگزاری رویداد Gamescom Opening Night Live صبر کنیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده