نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

معرفی قابلیت ادغام حساب‌ های سری اورواچ توسط بلیزارد

بلیزارد از برنامه‌های خود برای انتقال آسان‌تر پیشرفت‌های بازیکنان 1 Overwatch به نسخه‌ی دوم رونمایی کرد.

باتوجه‌به اینکه بازی Overwatch 2 قرار است پس از عرضه به‌صورت کامل جایگزین نسخه‌ی اول شود، شرکت بلیزارد قصد دارد برای بازیکنان قابلیت‌هایی را قرار دهد تا به آسان‌تر شدن فرایند انتقال آن‌ها به بازی جدید کمک کند. بلیزارد اخیرا اعلام کرد که بازیکنان نسخه‌ی اول اورواچ روی تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند با استفاده از قابلیت Cross-Progression، تمامی دستاوردها و پیشرفت‌های خود را به نسخه‌ی دوم منتقل کنند. همچنین این افراد می‌توانند با استفاده از ویژگی ادغام حساب‌های کاربری، حساب نسخه‌ی اول را با حساب جدید Overwatch 2 ترکیب کنند.

بلیزارد در این‌باره گفت: «با فعال شدن ویژگی Cross-Progression، بازیکنان می‌توانند چند حساب کاربری اورواچ را با هم ادغام کنند تا پیشرفت و آیتم‌های تزئینی کسب‌شده در نسخه‌ی اول را روی یک حساب واحد در بازی Overwatch 2 داشته باشند. از تاریخ ۱۶ آگست (۲۵ مرداد) از هر بازیکنی که حساب لینک‌شده به کنسول دارد، در هنگام ورود به سیستم خواسته می‌شود تا حساب‌هایی را که تمایل به ادغام آن‌ها دارد، به‌سادگی شناسایی، انتخاب و تأیید کند. پس از تایید، ما این حساب‌ها را برای ادغام تا زمان انتشار بازی Overwatch 2 آماده می‌کنیم».

به نظر می‌رسد اگر برنامه‌ریزی‌های بلیزارد به خوبی پیش رود، بازیکنان می‌توانند تمامی حساب‌های مورد نیاز خود را با هم ادغام کنند. بااین‌حال احتمالا این تنها فرصت بازیکنان اورواچ برای این کار خواهد بود. درواقع بلیزارد فقط یک فرصت به بازیکنان می‌دهد تا همه‌ی حساب‌های خود را ترکیب کنند؛ بنابراین قبل از تکمیل این فرایند باید از تصمیم خود مطمئن باشند. درنهایت بلیزارد اعلام کرد که بازیکنان روی هر پلتفرم تنها می‌توانند یک حساب ادغام‌شده داشته باشند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده