// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

نمایش اسکارلت ویچ در تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns

تریلری از شخصیت Scarlet Witch در بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده است که قابلیت‌های او را در بازی نام‌برده نشان می‌دهد.

در ادامه‌ی روند پخش تریلرهای شخصیت‌ها و قهرمانان بازی Marvel’s Midnight Suns، این بار نوبت به شخصیت وندا مکسیموف یا اسکارلت ویچ رسید. او که از جادوی هرج‌ومرج استفاده می‌کند، در چشم‌بهم‌زدن خیل عظیمی از دشمنان را از پا درمی‌آورد و تریلر جدید منتشرشده بخش‌هایی از گیم‌پلی و توانایی او در بازی مورد بحث را به نمایش می‌گذارد.

قرار است ویدئویی با جزئیات بیشتر از این کاراکتر در آینده منتشر شود که تمامی قابلیت‌ها و کارت‌های او در بازی را نشان خواهد داد. اما این تریلر Hero Spotlight برخی از قابلیت‌های او را نظیر انفجارهای زنجیره‌ای انرژی در میان دشمنان و حملاتی مختص به محدوده‌ای خاص را نشان داد؛ حملاتی که اسکارلت ویچ با آن‌ها به دشمنان حاضر در منطقه آسیب وارد می‌کند. او توانایی کنترل اشیا موجود در محیط و منفجر کردن کپسول‌های گاز را دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

به هر صورت باید منتظر ماند و دید وی چه نقشی در داستان بازی ایفا خواهد کرد؛ به‌خصوص که کاپیتان مارول هم در بازی حضور دارد و رابطه میان این دو نفر می‌تواند جذاب باشد. بازی Marvel’s Midnight Suns، ساخته جدید استودیو Firaxis Games در سبک استراتژی نوبتی قرار است در سال مالی جاری منتشر شود؛ به این معنی که تاریخ انتشار بازی قبل از ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) خواهد بود.

Marvel’s Midnight Suns ابتدا برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در آینده بازی برای نینتندو سوئیچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده