// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Evil West با تاخیر مواجه شد

درحالی‌که قرار بود Evil West در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) عرضه شود، تاریخ عرضه‌ی این بازی تا ۱ آذر (۲۲ نوامبر) تأخیر خورد.

بازی Evil West، اثر جدید استودیو Flying Wild Hog که سازنده‌ی ریبوت سری Shadow Warrior است، به‌تازگی با تاخیری در زمان عرضه رو‌به‌رو شد. حال قرار است Evil West تقریبا دو ماه دیرتر عرضه شود. تاریخ عرضه اولیه بازی ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) بود.

طبق بیانیه‌ی جدید استودیو سازنده این بازی تا تاریخ ۱ آذر (۲۲ نوامبر) با تأخیر مواجه شده است. خوشبختانه این تأخیر چندان هم طولانی نیست و تیم سازنده فکر می‌کند برای رفع مشکلات نهایی بازی به چنین زمانی نیاز دارد. در بیانیه‌ی منتشرشده توسط استودیو Flying Wild Hog و شرکت Focus Entertainment که به ترتیب سازنده و ناشر بازی Evil West به شمار می‌آیند، چنین آمده است:

«بازیکنان عزیز

ابتدا باید از صبوری و پشتیبانی ادامه‌دار شما نسبت به بازی Evil West تشکر کنیم. ما از میزان حمایت شگفت‌انگیزی که بازی تاکنون ازطریق تریلرها و دموی قابل‌بازی در نمایشگاه PAX East دریافت‌ کرده‌ است، خشنود هستیم.

ما سخت در حال تلاش هستیم تا به چشم‌انداز مورد نظر خود از بازی برسیم و انتظارات شما را برآورده کنیم. بازی Evil West روی پنج پلتفرم منتشر خواهد شد که شامل چند نسل از کنسول‌ها است. برای ایجاد خاطراتی نه‌تنها خوب، بلکه ماندگار برای بازیکنان، اعمال برخی از بهبودها در بازی ضروری است. ارائه‌ی تجربه ماندگار، چیزی است که ما همیشه دنبالش بوده‌ایم.

برای اطمینان از اینکه بازی به نهایت پتانسیل خود برسد، ما تصمیم گرفتیم تا عرضه جهانی بازی را تا ۱ آذر (۲۲ نوامبر) به تعویق بیندازیم. درک می‌کنیم که تأخیر در انتشار بازی‌ها ناراحت‌کننده است، اما برای فراهم آوردن بهترین تجربه چنین کاری ضروری است.

بار دیگر از پشتیبانی بی‌نظیر شما تشکر می‌کنیم. این پشتیبانی باعث می‌شود تا در ساخت عجیب‌ترین و دیوانه‌وارترین تجربه از غرب وحشی انگیزه بگیریم و جلو برویم».

خوشبختانه تأخیر بازی خیلی طولانی نیست و بازیکنان می‌توانند به‌زودی جدیدترین بازی عجیب‌وغریب استودیو Flying Wild Hog را تجربه کنند. این بازی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده