// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

شایعه: Call of Duty: Warzone 2.0 در ماه آبان منتشر خواهد شد

سندی از شرکت Activision Blizzard فاش شد که براساس آن، Call of Duty: Warzone 2.0 برای انتشار در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) در نظر گرفته شده است.

به‌تازگی سندی داخلی از شرکت اکتیویژن بلیزارد فاش شده است که تاریخ انتشار چند بازی را نشان می‌دهد؛ هرچند برخی از این آثار، پیش‌تر به‌صورت رسمی تاریخ انتشار دریافت کرده بودند. مثلا یکی از این بازی‌ها World of Warcraft: Wrath of the Lich King است که ۸ شهریور (۳۰ اوت) منتشر می‌شود. اثر دیگر، بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 است که به‌صورت رسمی هم اعلام شده بود ۵ آبان (۲۷ اکتبر) منتشر خواهد شد. هرچند اسم این بازی در سند با اسم رمز Call of Duty: Cortez نوشته شده است.

دو بازی دیگر این فهرست World of Warcraft: Dragonflight و Call of Duty: Warzone 2.0 هستند که طبق این فهرست قرار است به ترتیب در ۷ آذر (۲۸ نوامبر) و ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه شوند. به یاد داشته باشید احتمال ساختگی بودن این فهرست وجود دارد و تا اعلام رسمی باید منتظر ماند. اما نمی‌توان احتمال درست بودن آن را هم با قطعیت رد کرد.

تاریخ انتشار لو رفته بازی Call of Duty: Warzone 2.0

تصویر سند فاش شده از شرکت اکتیویژن بلیزارد

استودیو Infinity Ward از نمایش جدید در ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) سخن به میان آورده است که گویا در آن شاهد حضور چند بازی خواهیم بود؛ از وارزون 2.0 تا بازی موبایلی Call of Duty: Warzone که با اسم رمز Project Aurora شناخته می‌شود. علاوه‌بر آن در همین تاریخ، بخش مولتی‌پلیر Modern Warfare 2 به‌صورت کامل معرفی خواهد شد.

درنهایت به‌تازگی اعلام شده است که با پیش‌خرید Modern Warfare 2 می‌توانید یک هفته زودتر به کمپین بازی دسترسی داشته باشید. بتای بازی از ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده