// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲

دسترسی زودهنگام به کمپین مدرن وارفر ۲ با پیش‌خرید دیجیتالی بازی

کاربرها با پیش‌خرید نسخه دیجیتالی Call of Duty: Modern Warfare 2، یک هفته زودتر به کمپین بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار علاقه‌مندان به بازی‌های تیراندازی اول‌شخص دانست که در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این در حالی است که به‌تازگی تریلر کوتاهی از مدرن وارفر ۲ پخش شد و نشان داد کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، دسترسی زودهنگام به بخش کمپین خواهند داشت.

درواقع اگر نسخه‌ی دیجیتالی Call of Duty: Modern Warfare 2 را پیش‌خرید کنید، می‌توانید در تاریخ ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) به کمپین داستانی بازی دسترسی پیدا کنید. داستان Modern Warfare 2 سه سال پس از شکل گیری گروه Task Force 141 روایت می‌شود؛ جایی که کاپیتان پرایس درکنار همکارهای خود باید با یک سازمان تروریسیتی و کارتل مواد مخدر Las Almas مقابله کند. همچنین در این نسخه شاهد ریبوت و حضور کاراکترهایی نظیر جان مکتاویش (Soap) و سایمون رایلی (گوست) خواهیم بود.

در انتها اشاره کنم که نسخه‌ی بتا بازی CoD: Modern Warfare 2 در نیمه دوم شهریور ماه در دسترس کاربرها و پیش‌خریدکنندگان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده