نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸

استودیو Team ASOBI سونی روی بزرگ‌ترین بازی خود کار می‌کند

استودیو Team Asobi، سازنده‌ی Astro's Playroom در مصاحبه با رسانه‌ی گیم‌اینداستری گفت که مشغول کار روی بزرگ‌ترین بازی خود تا به امروز است.

استودیو Team Asobi که بازی انحصاری Astro’s Playroom را از روز عرضه‌ی پلی استیشن 5 تقدیم گیمرها کرد، در مصاحبه با رسانه‌ی GamesIndustry.Biz گفت که اکنون روی بزرگ‌ترین بازی خود تا به امروز کار می‌کند. نیکولا دوست، مدیر نوآوری و کارگردان تیم اسوبی اخیرا به گفت‌وگو درباره‌ی تیم در حال رشد و آینده‌ی استودیو پرداخت.

نیکولا دوست در این‌باره گفت: «ما یک بازی در دست تولید داریم که توسعه‌ی آن به‌خوبی پیش می‌رود. هرچند می‌خواهیم گروه دیگری برای تحقیق و توسعه داشته باشیم تا حوزه‌های جالبی را کشف کنیم و پس از مدتی به‌سراغ آغاز پروژه‌های دیگر برویم. ما همواره این تیم اضافی را درکنار خود داریم. احتمالا ۹۰ درصد از اعضای استودیو مشغول توسعه‌ی بازی هستند، اما تعداد اندکی از افراد نیز روی فناوری‌های آتی یا تکنولوژی‌های موجود کار می‌کنند».

استودیو Team Asobi یک سال پیش به پروژه‌ی تازه اشاره کرد و گفت که مشغول جمع‌آوری افراد بااستعداد برای کار روی «جاه‌‌طلبانه‌ترین بازی خود» است. بازی The Playroom، بازی The Playroom VR و بازی Astro Bot Rescue Mission از پروژه‌های قبلی این تیم به شمار می‌آیند. مدتی قبل مشخص شد که تیم اسوبی به‌عنوان یکی از استودیوهای فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن، اکنون روی یک بازی اکشن سه‌بعدی کار می‌کند. البته جزئیات زیادی از این بازی جدید در دست نیست و باید زمان بیشتری را منتظر رونمایی از آن بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده