نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷

احتمال عرضه لانچر پلی استیشن برای کامپیوتر

براساس شواهد موجود در فایل‌های نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel's Spider-Man، ظاهرا سونی مشغول کار روی لانچر پلی استیشن برای کامپیوتر است.

شرکت سونی بارها صراحتا بیان کرده است که برنامه‌های بزرگی برای ارائه‌ی بازی‌های روی پلتفرم کامپیوتر دارد و می‌خواهد با انتشار تعدادی از آثار پلی استیشن برای این پلتفرم فعالیت خود را گسترش دهد. جالب اینکه ظاهرا این شرکت برنامه‌های جانبی دیگری نیز در ارتباط با عرضه‌ی بازی‌های فرست-پارتی برای PC در سر دارد.

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered استودیو Insomniac اخیرا در دسترس کاربرهای کامپیوتر قرار گرفت و همان‌طور که انتظار می‌رفت، برخی از افراد با کاوش در فایل‌های آن انتظار کشف موارد جالبی را دارند. براساس گزارش رسانه‌ی VGC، ظاهرا کاربران ارجاعاتی از «لانچر پلی استیشن برای کامپیوتر» در فایل‌های بازی مرد عنکبوتی پیدا کردند که نشان از عرضه‌ی احتمالی لانچر اختصاصی سونی برای پی‌سی در آینده‌ی نه‌چندان دور دارد.

جالب اینکه اخیرا شواهدی در فایل‌های بازی Marvel’s Spider-Man Remastered یافت شد که از ادغام حساب پلی استیشن و نسخه‌ی کامپیوتر بازی‌های سونی در آینده حکایت داشت. این مورد کاملا مطابق با عرضه‌ی لانچر اختصاصی پلی استیشن است و باید دید که شرکت Sony چه زمانی می‌خواهد از این برنامه‌ها رونمایی کند.

فارغ از این موارد، کاربران با جست‌وجو در فایل‌های بازی شواهدی را کشف کردند که حاکی از آزمایش بخش کو-آپ و حالت PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) برای Marvel’s Spider-Man در یک مقطع زمانی است. بااین‌وجود بخش چندنفره درنهایت به این بازی ابرقهرمانی تحسین‌شده‌ی استودیو اینسامنیاک گیمز راه پیدا نکرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده