نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال توسعه بسته الحاقی تک نفره برای بازی GTA 6

یک منبع که قبلا گزارش‌های جالبی را منتشر کرده، به‌تازگی مدعی شد که راک‌استار برای بازی GTA 6 به سبک قبلی خود در ساخت DLC تک نفره برمی‌گردد.

به نظر می‌رسد که راک استار قبل از عرضه بازی مورد انتظار GTA 6 برای توسعه DLC تک نفره برای این بازی برنامه‌ریزی می‌کند. این گزارش توسط Tez2، یکی از اینسایدرهای قابل اتکای اخبار راک استار منتشر می‌شود که گزارش اخیر او درباره‌ی کنار گذاشته احتمالی پروژه‌های ریمستر بازی‌های Red Dead Redemption و GTA 4 در نشریات زیادی بازتاب داشت. Tez2 در وبسایت طرفداری GTA Forums می‌نویسد که راک‌استار گیمز قصد دارد تا به رویکرد قبلی خود در برنامه‌ریزی بسته‌های الحاقی تک نفره در بازی جدید GTA بازگردد؛ رویکردی که بعد از محبوبیت چشمگیر GTA Online به‌طور کلی تغییر کرده بود.

باوجود اینکه بخش آنلاین بازی GTA 5 بین طرفداران به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کرد، بازیکنان همواره از عدم عرضه‌ی محتوای جدید برای بخش تک‌نفره بازی که حتی قبلا برای آن برنامه‌ریزی شده بود، ناراضی بودند. براساس توضیحات Tez2، راک استار در این بسته‌های الحاقی روی توسعه‌ی «مأموریت‌ها و شهرهای جدید» تمرکز می‌کند و این درحالی است که خود GTA 6 هنوز در دست ساخت است. بدین ترتیب استودیو برای تأمین منابع لازم جهت توسعه‌ی محتوای DLC جدید بعد از عرضه‌ی بازی تقلا نخواهد کرد.

تصویر غیر رسمی GTA 6

راک استار در سال ۲۰۱۵ برنامه‌های توسعه DLC تک نفره بازی GTA 5 را کنار گذاشت؛ تصمیمی که بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. بعدها این شرکت توضیح که علت این تصمیم، «کامل و گسترده» بودن کمپین اصلی بازی بوده است. راک‌استار در آن زمان اظهار داشت که GTA 5 درواقع «سه بازی در قالب یک بازی» است و محتوای زیادی برای ارائه کردن به بازیکنان دارد.

در پایان نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی GTA 6 را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده