// چهار شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱

وجود خشونت شدید در The Callisto Protocol براساس جزئیات رده‌بندی سنی بازی

به‌تازگی بازی The Callisto Protocol در سنگاپور رده‌بندی سنی شده است و بر همین اساس، اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده‌اند.

بازی ترسناک The Callisto Protocol، ساخته‌ی استودیو Striking Distance که از سازندگان سابق سری بازی Dead Space تشکیل شده است، در سنگاپور رده‌بندی سنی M18 را دریافت کرد. همان‌طور که طرفدارها قبلا هم متوجه شده بودند، در این بازی شاهد خشونت شدید خواهیم بود. وبسایت رده‌بندی سنی بازی، برخی مشخصات از بازی موردنظر را فاش کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست:

«در بازی، تصاویر گرافیکی از خشونت وجود خواهد داشت. بازیکن در مواجهه با انسان‌ها و موجودات جهش‌یافته، آن‌ها را می‌زند، به سمت آن‌ها لگد پرتاب می‌کند و با استفاده از اسلحه‌ای بهشان شلیک می‌کند. تصاویر شدیدتر شامل جدا شدن اعضای این موجودات و بریده شدن سر آن‌ها است که طی این پروسه، خون‌ریزی فراوانی به تصویر کشیده می‌شود.

بازیکن با استفاده از چوب‌خردکن در حال کار می‌تواند دشمنان را معدوم کند که طی آن قطرات خون به نمایش درمی‌آید. چنین تصاویر خشونت‌باری در ذیل رده‌بندی سنی M18 قرار می‌گیرند؛ جایی که دستورالعمل‌های رده‌بندی اجازه می‌دهند صحنه‌های خشونت‌آمیز واقع‌گرایانه مثل کشتن، معلول کردن و وارد کردن هر آسیب جدی دیگری به کاراکترهای انسان‌نما وجود داشته باشند».

بازی جدید گلن اسکافیلد، خالق Dead Space قرار است ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود. پیش‌تر گفته شده بود این بازی خونین‌تر از دد اسپیس خواهد بود. برخلاف اعلام اولیه، دیگر قرار نیست اتفاقات داستانی بازی بازی در جهان PUBG رخ بدهد. اکنون قصه‌ی کالیستو پروتکل در جهان خاص خودش روایت می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده