نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۱۸

نمایش جدید بازی Hogwarts Legacy در افتتاحیه گیمزکام

هواداران می‌توانند انتظار نمایش جدیدی از بازی Hogwarts Legacy را در رویداد Gamescom Opening Night داشته باشند.

درحالی‌که چند ماه دیگر به انتشار بازی Hogwarts Legacy باقی مانده است، جف کیلی از پخش نمایش جدیدی از بازی موردانتظار دنیای هری پاتر در نمایش زنده‌ی افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ خبر داد.

هنوز مشخص نیست که در این رویداد چه اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌شود، اما براساس شایعات قبلی می‌توانیم انتظار پخش یک تریلر داستانی و احتمالا صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را نیز داشته باشیم.

هواداران می‌توانند تریلر جدید بازی Hogwarts Legacy و دیگر بازی‌های حاضر در این مراسم دو ساعته مانند Sonic Frontiers و بازی جدید سازندگان Subnautica را در افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ که از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) به‌وقت تهران برگزار می‌شود، تماشا کنند. علاوه‌بر جف کیلی، ناتاشا بکر از مجله‌ی آلمانی زبان GameStar، دیگر میزبان این مراسم خواهد بود.

دانلود از آپارات

هفته پیش نیز شاهد تأخیر انتشار هاگوارتز لگسی از سال ۲۰۲۲ به ماه فوریه‌ی سال ۲۰۲۳ بودیم. سازندگان بازی می‌گویند برای تبدیل هاگوارتز لگسی به بهترین بازی ممکن، اعضای تیم به چند ماه اصافی برای برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات بازی نیاز داشتند. آخرین نمایش این بازی نقش‌آفرینی، به رویداد اختصاصی State of Play این بازی در ماه مارس امسال برمی‌گردد که در آن برای اولین‌بار شاهد پخش حدود ۱۴ دقیقه از گیم‌پلی بازی بودیم که با استقبال بسیاری از هواداران و گیمرها نیز رو‌به‌رو شد.

اوایل هفته نیز کیلی از حضور چندین سورپرایز و معرفی غیرمنتظره در رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام خبر داده بود. عده‌ای از هواداران اعتقاد دارند پروژه جدید استودیوی کوجیما پروداکشنز می‌تواند یکی از معرفی‌های جدید این مراسم باشد. کیلی همچنین می‌گوید تعدادی از بازی‌سازانی که قرار بود در مراسم زنده‌ی سامر گیمز فست امسال در ماه ژوئن نیز نمایش داشته باشند اما این فرصت را از دست دادند، حالا در افتتاحیه‌ی گیمزکام از بازی جدید خود رونمایی خواهند کرد.

بازی Hogwarts Legacy در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که نسخه سوییچ این بازی به‌صورت مستقیم یا نیتیو رویز سخت‌افزار این دستگاه اجرا می‌شود یا خیر، اما احتمال دارد در رویداد Gamescom Opening Night، اطلاعات بیشتری از جزئیات فنی این نسخه از بازی و تاریخ انتشار آن اعلام شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده