نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۹

حضور Immortals Fenyx Rising در بازی‌ های جدید ماه آگست ۲۰۲۲ گیم پس

بازی‌های نیمه دوم ماه آگست ایکس باکس گیم پس معرفی شده‌اند که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی مثل Immortals Fenyx Rising به این سرویس هستیم.

مطابق معمول هر ماه، با رسیدن به نیمه دوم ماه اوت شاهد معرفی بازی‌های جدید سرویس گیم پس برای دو هفته‌های پایانی این ماه هستیم. اولین بازی جدید سرویس گیم‌ پس که از همین امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، بازی Coffee Talk خواهد بود. این بازی که از بازی‌های مستقل موفق سال ۲۰۲۰ استیم به‌حساب می‌آید، بازیکنان را در نقش مدیر یک کافه قرار می‌دهد.

این بازی برای تمامی کاربران سرویس گیم پس روی کنسول و پی‌سی در دسترس است و همچنین کاربران سطح التیمیت گیم‌ پس می‌توانند گیم‌پلی این بازی را با کنترل‌های لمسی طراحی‌شده توسط مایکروسافت روس سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ تجربه کنند. بازی Midnight Fight Express ساخته‌ی Jacob Dzwinel دومین بازی جدید سرویس گیم‌ پس خواهد بود.

در گیم‌پلی این بازی که به‌صورت ایزومتریک یا ثابت دنبال می‌شود، بازیکنان در نقش یک خلافکار با نام Babyface وظیفه دارند تا پیش از به‌پایان رسیدن شب، انتقام خود را از مافیای زیرزمینی شهر بگیرند. این بازی از روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) و همزمان و با انتشار روی سایر پلتفرم‌ها، برای تمامی کاربران سرویس گیم پس روی کنسول، پی‌سی و کلاود در دسترس قرار می‌گیرد.

سه بازی Exapunks ،Commandos 3 – HD Remaster و بازی Opus: Echo of Starsong – Full Bloom Edition از دیگر بازی‌های جدید گیم‌ پس هستند. در بازی پازل و معمایی Exapunks که از ۲۵ اوت (۳ شهریور) برای کاربران گیم پس پی‌سی در دسترس خواهد بود، بازیکنان تجربه حل معما به‌عنوان یک هکر را خواهند داشت. بازی Commandos 3 نیز یکی از بازی‌های استراتژیک خاطره انگیز قدیمی است که شما را به قلب میدان‌های نبرد اروپایی می‌برد.

نسخه HD ریمستر این بازی از ویژگی‌هایی مانند مدل‌های سه‌بعدی بهبودیافته، کنترل‌ها و رابط کاربری مدرن نیز بهره می‌برد. این بازی از تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) روی کنسول، پی‌سی و کلاود در دسترس است. ششمین بازی جدید گیم‌ پس که در ۳۰ اوت (۸ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد، بازی Immortality خواهد بود. در این بازی که جدیدترین ساخته‌ی سم بارلو، خالق بازی‌های تحسین‌شده‌ی Her Story و Telling Lies محسوب می‌شود، بازیکنان در راه کشف معمای ناپدید شدن یک بازیگر مشهور با نام ماریسا مارسل قدم می‌گذارند.

بازی Immortals Fenyx Rising ساخته‌ی استودیوی یوبیسافت کبک، بازی دیگری خواهد بود که در تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بازیکنان در نقش فنیکس وظیفه دارند تا از نابودی خدایان افسانه‌ای یونانی و نابودی جهان جلوگیری کنند. بازی مستقل Tinykin که با الهام از سری بازی‌های پیکمین نینتندو الهام گرفته است نیز آخرین بازی جدید سرویس گیم‌ پس در ماه اوت خواهد بود که در تاریخ ۳۰ اوت (۸ شهریور) برای کاربران کنسول، پی‌سی و کلاود در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه مایکروسافت تایید کرد مثل همیشه برای این ماه بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی نیز در دسترس مشترکان گیم پس قرار خواهد گرفت. کمپین داستانی کواپ Showdown برای بازی Naraka: Bladepoint و بسته‌الحاقی رویداد A Hunter’s Cry برای بازی Sea of Thieves که در تاریخ ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) منتشر می‌شود، دو محتوای رایگان برای کاربران سطح عادی این سرویس هستند.

اسکین‌های Pass Tense Commando Rifle Bundle برای بازی هیلو اینفینیت، بسته MVP Pack برای بازی MultiVersus و باندل Babylon Bundle برای بازی CrossfireX نیز از محتوایی هستند که از روی ۲۳ اوت (یکم شهریور) در دسترس تمامی کاربران سرویس گیم پس التیمیت قرار می‌گیرند.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Elite Dangerous
  • Hades
  • Myst
  • NBA 2K22
  • Signs of the Sojourner
  • Spiritfarer
  • Twelve Minutes
  • Two Point Hospital
  • What Remains of Edith Finch
  • World War Z

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده