// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲

بازی High on Life در گیمزکام حضور خواهد داشت

بازی High on Life، شوتر اول-شخصی که همین امسال معرفی شد، در جریان کنفرانس Gamescom Opening Night Live نمایشی جدید خواهد داشت.

یکی از آثاری که در جریان نمایش ایکس باکس و بتزدا به نمایش درآمد، بازی High on Life بود. این شوتر مترویدوانیا و اول‌شخص از استودیو Squanch Games در همان مراسم توانست طرفداران خودش را پیدا کند. زیبایی‌شناختی خاص بازی، محیط آن و شوخی‌های جذاب جاستین رویلند (صداپیشه شخصیت ریک در انیمیشن سریالی Rick and Morty) از دلایل محبوبیت این بازی بودند. از زمان معرفی اخبار زیادی از این بازی به گوش نرسیده‌اند؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که اوضاع تغییر یافته است.

به‌تازگی جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری کنفرانس Gamescom Opening Night Live تایید کرد که بازی نام‌برده قرار است نمایش جدیدی در جریان این کنفرانس داشته باشد. کنفرانس افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲ قرار است از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه، ۱ شهریور (۲۳ اوت) به‌وقت تهران شروع شود و در طول دو ساعت نمایش آن، شاهد پخش تریلرهای بیش از ۳۰ بازی خواهیم بود.

تاکنون حضور چند بازی مختلف در این کنفرانس تایید شده است. قرار است تریلر جدید Sonic Frontiers در این مراسم به نمایش درآید. بازی جدید استودیو Unknown Worlds، سازنده Subnautica را نیز خواهیم دید؛ همین‌طور دو بازی Return to Monkey Island و Goat Simulator 3. جف کیلی از وجود چند سورپرایز هم سخن گفته است و شایعاتی مبنی بر حضور بازی جدید هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid و بازی Death Stranding هم به گوش می‌رسند.

بازی High on Life قرار است در تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده