نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳

تأیید عرضه نسخه‌ی موبایل بازی Wreckfest

شرکت هَندی‌گیمز با پخش یک تریلر تازه از پورت بازی Wreckfest برای اندروید و iOS خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت هَندی‌گیمز از عرضه‌ی بازی Wreckfest برای گوشی‌های هوشمند خبر داده است. این ناشر آلمانی اعلام کرد که بازی یادشده در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار می‌گیرد. شرکت HandyGames تریلر نسخه‌ی موبایل بازی را نیز پخش کرد که شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Wreckfest Mobile درواقع یک تجربه‌ی کامل از بازی را ارائه می‌دهد که برای گوشی‌های هوشمند پورت می‌شود. این نسخه دارای گزینه‌های شخصی‌سازی و ارتقا است و تعدادی رویداد نظیر دربی‌های تخریب را در دسترس قرار می‌دهد. نسخه‌ی موبایل Wreckfest دارای حالت‌های Challenge و مولتی‌پلیر آنلاین است.

بازی Wreckfest اخیرا به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا کرد و امکان تجربه‌ی بخش چندنفره تا سقف ۱۶ بازیکن، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و محتواهای فصول قبلی را برای کاربران این کنسول هیبریدی فراهم کرد. نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی رکفست نیز در ماه ژوئن به بازار عرضه شد و شامل پیشرفت‌های گرافیکی، پشتیبانی از رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و قابلیت‌های انحصاری کنسول PS5 نظیر تریگرهای تطبیقی کنترلر دوال‌سنس بود.

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی Wreckfest نیز در اواخر سال جاری در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده