نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

همکاری استودیو Ballistic Moon و سونی برای تولید یک بازی تازه

ظاهرا بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو Ballistic Moon با همکاری یکدیگر روی  بازی جدیدی کار می‌کنند.

با استناد به رزومه‌ی بازیگر موشن کپچر دخیل در پروژه، استودیو Ballistic Moon مشغول کار روی بازی جدیدی است که توسط بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی عرضه خواهد شد. همان‌طور که صفحه‌ی لینکدین این استودیو مستقر در انگلستان نشان می‌دهد، آن‌ها «با همکاری یک ناشر پیشرو در جهان» مشغول کار روی یک بازی تازه هستند.

با اینکه این مورد توسط Ballistic Moon تأیید نشده است، اما رزومه‌ی بازیگر موشن کپچر استودیو به همکاری آن‌ها با شرکت Sony Interactive Entertainment اشاره دارد. در رزومه‌ی این بازیگر که موشن کپچر ۲ کاراکتر بازی را انجام داد، نام Project Bates به‌عنوان Placeholder برای محصول ثبت شده است. ظاهرا جاشوا آرچر کارگردان موشن کپچر بازی است که موشن کپچر بازی Until Dawn و بازی Horizon Zero Dawn را در کارنامه دارد.

استودیو Ballistic Moon در سال ۲۰۱۹ توسط نیل مک‌ایوان، کریس لمب و دانکن کرشاو تأسیس شد که از پیشکسوت‌های صنعت بازی به‌شمار می‌آیند. نیل مک‌ایوان قبلا روی آثاری نظیر بازی House of the Dead: Overkill و بازی Syndicate کار می‌کرد و کریس لمب سابقه‌ی کار روی بازی‌های Until Dawn و Until Dawn: Rush of Blood را دارد. در کارنامه‌ی دانکن کرشاو نیز کار روی بازی Heavy Rain و بازی Sleeping Dogs دیده می‌شود.

هنوز معلوم نیست که استودیو Ballistic Moon روی چه اثری کار می‌کند، اما توئیت‌های قبلی نشان می‌دهد که این بازی با موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۵ توسعه می‌یابد و دارای اجراهای «متأثرکننده» است. آگهی‌های شغلی استودیو نیز حاکی از این است که آن‌ها مشغول توسعه‌ی «پروژه‌ی بزرگ جدیدی» هستند که هنوز در «مراحل اولیه» قرار دارد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده