// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۳

بازی Marvel’s Spider-Man ممکن بود بخش چندنفره داشته باشد

بازی Marvel’s Spider-Man به‌تازگی برای پی‌سی در دسترس قرار گرفته است و براساس فایل‌های کشف‌شده از بازی، ممکن بود این اثر بخش چندنفره هم داشته باشد.

پس از عرضه بازی Marvel’s Spider-Man روی رایانه‌های شخصی، بازیکنان در بین فایل‌های این بازی به جست‌وجو پرداخته‌اند و حال با استناد به این اسناد، ممکن بود این بازی بخش چندنفره هم داشته باشد؛ هرچند چنین چیزی درنهایت در این اثر در دسترس قرار نگرفت. احتمال داشت شخصیت مایلز مورالس که بازی مستقل این شخصیت نیز تولید و عرضه شده است، یکی از کاراکترهای قابل بازی در بخش چندنفره بازی مرد عنکبوتی باشد.

مایلز مورالس توسط بازیکن دومی قابل کنترل بود که ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه خودش را داشت. همچنین در این اسناد کلمات PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) و Free For All (حالتی که همه بازیکنان با یکدیگر دشمن هستند) هم به چشم می‌خورند. به‌علاوه شاهد فراخوان‌هایی به بازیکنی که اسپایدرمن برتر می‌شود هم هستیم و درکنار تیم قرمز و آبی، بازیکن ۱ و بازیکن ۲ هم دیده می‌شود. به نظر می‌رسد این بخش چندنفره در ابتدای بازی در دسترس نبود؛ اما سپس باز شده یا با خرید DLC قابل تجربه شود.

بازی Marvel’s Spider-Man ابتدا در شهریور ۱۳۹۷ برای پلی استیشن 4 عرضه شد و سپس ریمستر آن به‌عنوان بخشی از Marvel’s Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition برای پلی استیشن 5 عرضه شد. بازی نامبرده به‌تازگی برای پی سی عرضه شده است و قرار است بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هم در همین سال جاری میلادی برای پی‌سی عرضه شود. همچنین بازی Marvel’s Spider-Man 2 توسط استودیو اینسامنیاک برای پلی استیشن 5 در حال ساخت است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده