نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۷

کنفرانس مایکروسافت در E3 با معرفی عنوان جدید همراه خواهد بود

همانطور که از قبل هم انتظار داشتیم، مایکروسافت تایید کرد که طی کنفرانس امسالش در نمایشگاه E3، بازی‌های کاملا جدیدی را برای کنسول خانگی‌اش معرفی خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس‌باکس، این خبر را به صورت کاملا بی‌پرده از طریق توییتر اعلام کرد و گفت: «ما در E3 امسال IPهای جدید خواهیم داشت». البته این جمله‌ی اسپنسر با سوالات بی‌جواب طرفداران در توییتر مواجه شد؛ سوالاتی مثل این‌ها: آیا فقط یک عنوان جدید وجود دارد یا چندتا؟ آیا این عنوان کاملا جدید است یا اینکه قبلا معرفی شده و فقط اطلاعاتی درباره‌ی آن منتشر می‌شود؟

2866423-xbox1

اسپنسر هیچ جزییاتی درباره‌ی این موضوع اعلام نکرد. او ماه گذشته نیز با تردید درباره‌ی این مسئله صحبت کرده بود: «ما باید در E3 بازی جدید داشته باشیم».

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در کنفرانس امسال «بزرگترین فهرست بازی‌ها در تاریخ ایکس‌باکس» را به نمایش خواهد گذاشت. قطعا این موضوع می‌تواند برای طرفداران مایکروسافت و کنسول خانگی نسل جدیدش بسیار خوشحال کننده باشد، اما این اولین بار نیست که این شرکت از یک فهرست بزرگ در E3 صحبت می‌کند.

در ماه نوامبر گذشته، اسپنسر اعلام کرده بود که فهرست بازی‌های ایکس‌باکس وان بسیار شلوغ است و باید تعدادی از پروژه‌ها با تاخیر مواجه شوند. احتمالا به تعویق افتادن تاریخ انتشار بازی Quantum Break تا سال ۲۰۱۶ نیز در راستای همین صحبت اسپنسر رخ داده است. البته مایکروسافت هنوز بازی‌های بزرگی مثل Halo 5: Guardians و Rise of the Tomb Raider و Forza Motorsport 6 را اختیار دارد که به احتمال فراوان در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهند شد؛ ضمن اینکه شایعات زیادی درباره‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Gears of War نیز این روزها به گوش می‌رسند.

اسپنسر همچنین از طریق توییتر اعلام کرد که مایکروسافت در کنفرانس امسال فقط درباره‌ی بازی‌ها صحبت نمی‌کند. او گفت: «برخی از ویژگی‌های پلتفرم وجود دارند که ما می‌خواهیم درباره‌ی آنها صحبت کنیم»، اما جزییات بیشتری را منتشر نکرد.

اسپنسر به این موضوع هم اشاره کرد که کنفرانس مایکروسافت قبل از دو شرکت بزرگ دیگر، یعنی سونی و نینتندو برگزار می‌شود و گفت که از اول بودن هیچ ترسی ندارد!

دیروز بود که اعلام شد کنفرانس مایکروسافت در E3 2015، روز دوشنبه ۲۵ خرداد و ساعت ۹:۳۰ به وقت لس آنجلس برگزار می‌شود.

برنامه‌ی زمانی کنفرانس‌های E3 2015:

یکشنبه، ۲۴ خرداد:

  • بتسدا (ساعت ۱۸:۳۰)

دوشنبه، ۲۵ خرداد:

  • مایکروسافت (ساعت ۹:۳۰)
  • الکترونیک آرتز (ساعت ۱۳:۰۰)
  • یوبیسافت (ساعت ۱۵:۰۰)
  • سونی (ساعت ۱۸:۰۰ - تایید نشده)

سه‌شنبه، ۲۶ خرداد:

  • اسکوئر انیکس (ساعت ۹:۰۰)
  • نینتندو (ساعت ۹:۰۰)
  • کنفرانس اختصاصی رایانه‌های شخصی (ساعت ۱۷:۰۰)

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده