نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲

احتمال همکاری سازنده Iron Man VR با سونی برای توسعه بازی های PSVR2

استودیو Camouflaj، توسعه‌دهنده‌ی بازی Iron Man VR با به‌روزرسانی وب‌سایت خود اظهار داشت که با تمام توان روی توسعه‌ی آثار واقعیت مجازی کار می‌کند.

آیا می‌توان انتظار توسعه‌ی یک بازی PSVR2 تازه توسط استودیو Camouflaj، سازنده بازی Marvel’s Iron Man VR را داشت؟ ظاهرا می‌توان به این مورد امیدوار بود. توسعه‌دهنده‌ی بازی Republique با به‌روزرسانی وب‌سایت خود اشاره کرد که برای ششمین سال متوالی با تمام توان روی آثار واقعیت مجازی کار می‌کند. رایان پیتون، مدیرعامل شرکت از انتشار جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما گفت که در آینده موارد هیجان‌انگیزی از راه می‌رسند.

رایان پیتون در بخش دیگری اشاره می‌کند که آن‌ها مشغول «تحکیم همکاری با شرکای دیرین خود» هستند و تصور می‌شود که این روزها شرکت سونی نیز در زمره‌ی این شرکا قرار می‌گیرد. با اینکه تا تأیید این موضوع باید زمان بیشتری را منتظر ماند، اما استودیو Camouflaj یک توسعه‌دهنده‌ی ماهر در زمینه‌ی توسعه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی است و بدون تردید می‌تواند یک شریک عالی برای سونی در امر تولید بازی‌های PSVR2 باشد.

این اواخر شرکت سونی جزئیات جدیدی از هدست پلی استیشن وی‌آر ۲ را به اشتراک نگذاشته است. با اینکه آن‌ها در طول تابستان از پورت آثار ثرد-پارتی برای این هدست واقعیت مجازی خبر دادند، اما غیر از بازی Horizon Call of the Mountain از آثار انحصاری دیگری برای آن رونمایی نکردند. بیایید امیدوار باشیم که سونی در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از PSVR2 را در اختیار طرفدارها قرار دهد تا ببینیم که چه مواردی برای این هدست در نظر گرفته شده است.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده