نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۸

وجود معرفی‌های غیرمنتظره در مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام 2022

جف کیلی می‌گوید هواداران می‌توانند انتظار معرفی‌های غیرمنتظره را در رویداد Gamescom Opening Night Live 2022 داشته باشند.

کمتر از دو هفته دیگر به برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ در شهر کلن آلمان باقی مانده است و به‌نظر می‌رسد در این رویداد با نمایش‌های جالب و غیرمنتظره‌ای نیز رو‌به‌رو باشیم.

روز گذشته و در جریان برگزاری یک جلسه سؤال و جواب با هواداران، جف کیلی، مجری این مراسم اعلام کرد علاوه‌بر نمایش بازی‌های تایید شده، بازی‌های جدید و معرفی‌ نشده‌ای نیز در این رویداد دو ساعته حضور خواهند داشت. براساس اطلاعات منتشر شده، ۳۰ بازی متفاوت از سازندگانی از سراسر دنیا در این مراسم حضور دارند که هنوز مشخص نیست چه تعداد از این موارد، بازی‌های معرفی نشده هستند.

کیلی می‌گوید برای این مراسم چندین نفر از بازی‌سازان صنعت گیم نیز به آلمان سفر کرده‌اند و به‌همراه بازی‌های خود در شب افتتاحیه‌ی این نمایشگاه روی استیج حضور دارند. براساس این اطلاعات جدید، تعدادی از بازی‌سازانی که قرار بود در مراسم زنده‌ی سامر گیمز فست امسال در ماه ژوئن نیز نمایش داشته باشند اما این فرصت را از دست دادند، حالا در افتتاحیه‌ی گیمزکام از بازی جدید خود رونمایی خواهند کرد.

البته کیلی تایید می‌کند که هنوز نام شرکت‌های حاضر در این مراسم افتتاحیه به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما هواداران می‌توانند انتظار حضور چندین معرفی غیرمنتظره و جالب را نیز در جریان این نمایش داشته باشند. کیلی در ادامه می‌گوید سال ۲۰۲۲ نسبت به سال بعدی از نظر تعداد بازی‌های عرضه شده سبک‌تر خواهد بود و بنابراین بسیاری از بازی‌های حاضر در این مراسم قرار است تا در سال ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها برسند.

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

چهار بازی Return to Monkey Island، سونیک فرانتیرز، Goat Simulator 3 و اثر جدید سازندگان Subnautica از جمله بازی‌هایی هستند که از حالا حضورشان در مراسم Gamescom Opening Night Live تایید شده است. هنوز مشخص نیست که این معرفی‌های غیرمنتظره برای چه بازی‌هایی خواهد بود، اما عده‌ای از گیمرها اعتقاد دارند بازی Everywhere از استودیوی Build A Rocket Boy یکی از پروژه‌هایی است که احتمال معرفی آن در این مراسم وجود دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی Build A Rocket Boy به‌عنوان یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه گیمزکام امسال معرفی شده است، اما هنوز مشخص نیست که این حضور صرفا مربوط‌به وجود غرفه این استودیو در محل برگزاری گیمزکام مربوط می‌شود یا شاهد معرفی رسمی این بازی در جریان برگزاری رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام خواهیم بود. پیش از این لزلی بنزیس، خالق بازی GTA Online و مدیرعامل شرکت BARB از انتشار اخبار بیشتر از این استودیو تا پایان سال ۲۰۲۲ خبر داده بود.

افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه، ۲۳ اوت (۱ شهریور) به‌وقت تهران برگزار می‌شود. علاوه‌بر جف کیلی، ناتاشا بکر از مجله‌ی آلمانی زبان GameStar، دیگر میزبان این مراسم خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ به‌نظر شما امکان معرفی‌ غیرمنتظره چه بازی‌هایی در مراسم Gamescom Opening Night Live وجود دارد؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده