نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶

استقبال بسیار درخشان از بازی Spider-Man روی پی سی

طبق آمار منتشر شده در استیم، بیش از ۶۰ هزار نفر کاربر پی سی به تجربه بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در روز اول انتشار پرداخته‌اند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، به‌نظر می‌رسد که بازی Marvel’s Spider-Man Remastered به یکی دیگر از بازی‌های موفق سونی در پلتفرم پی سی تبدیل خواهد شد. داده‌های به‌دست آمده از پلتفرم استیم نشان می‌دهد که بازی مرد عنکبوتی که توسط توسعه‌دهندگان استودیوی Nixxes برای پی سی پورت شده، در روز نخست عرضه بیش از ۶۰ هزار بازیکن فعال را به خود جذب کرده که این آمار می‌تواند تا آخر هفته افزایش پیدا کند. 

پوستر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

ریمستر بازی اسپایدرمن در فاصله‌ی کمی از پورت پی سی God of War در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. البته ممکن است برخی مخاطبان انتظار اعداد و ارقام بزرگتری را از برند محبوبی مثل Spider-Man داشته باشند، اما باید به خاطر داشته باشیم که با نزدیک شدن به اواخر تابستان، معمولاً تعداد بازیکنان فعال روند نزولی به خود گرفته و باتوجه به برچیده شدن قوانین منع رفت‌و‌آمد در بسیاری نقاط جهان، این میزان کمتر هم شده است.

ضمن اینکه سونی این بازی را با قیمت کامل ۶۰ دلاری به بازار عرضه کرده و سعی دارد بیشترین سود ممکن را از آن دریافت کند. این درحالی است که در PS4 می‌توان Marvel’s Spider-Man را با قیمت‌های به مراتب کمتری خریداری کرد. حتی کاربران PS Plus نیز به این بازی دسترسی دارند؛ لذا این موارد توجیه خرید بازی با قیمت کامل را در پی سی کمتر می‌کند.

در هر حال باید گفت که سیاست سونی برای عرضه بازی‌های انحصاری خود در پلتفرم پی سی برای این شرکت به خوبی سودآوری داشته و این انگیزه‌ی پلی استیشن برای ادامه این روند را بیشتر می‌کند. اوایل امسال بود که این شرکت از فروش ۳۳ میلیون نسخه از بازی‌های سری مرد عنکبوتی خبر داد. حالا و در ماه‌های پیش رو نیز می‌توان انتظار رشد این رقم را داشت.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده