نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

تریلر زمان عرضه نسخه کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man Remastered

شرکت سونی تریلر زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی جهان-باز ابرقهرمانی تحسین‌شده Marvel’s Spider-Man Remastered را به اشتراک گذاشت.

شرکت سونی در تابستان سال جاری اعلام کرد که در راستای گسترش فعالیت خود در زمینه‌ی بازی‌های کامپیوتر می‌خواهد بازی Marvel’s Spider-Man Remastered را تقدیم کاربران این پلتفرم کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی تحسین‌شده‌ی ابرقهرمانی جهان-باز در دسترس کاربران PC قرار گرفته است. سونی نیز به همین مناسبت تریلر زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی مرد عنکبوتی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

دانلود از آپارات

بازی Marvel’s Spider-Man Remastered در کامپیوتر دارای ویژگی Ray-Traced Reflections (بازتاب‌های پرتویایی‌شده) است و بازتاب‌ها و سایه‌ها را با کیفیت‌های مختلف در حالت‌ها و تنظیمات پیش‌فرض ارائه می‌دهد. پشتیبانی کامل از DLSS (فناوری Supersampling انویدیا)، DLAA (قابلیت آنتی الیاسینگ) و رزولوشن‌های متعددی ازجمله نسبت تصویر ۱۶:۹، ۱۶:۱۰، ۲۱:۹، ۳۲:۹ و ۴۸:۹ نیز تأیید شده است. درضمن گزینه‌هایی برای SSAO (سایه‌های تماسی)، Texture Filtering (وضوح نمایش بافت‌ها)، تعیین کیفیت سطح جزئیات و سایه‌ها نیز وجود دارد.

نسخه‌ی PC بازی Marvel’s Spider-Man Remastered از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس نظیر تریگرهای تطبیقی و بازخوردهای لمسی پشتیبانی خواهد کرد و برای استیم دک نیز بهینه می‌شود. امکان استفاده از ماوس و کیبورد و کنترلرهای قابل تنظیم نیز برای گیمرها فراهم شده است. طرفدارها می‌توانند انتظار گزینه‌های Accessibility، گزینه‌های Remapping، ذخیره‌ی ابری و اچیومنت‌ها را در هر دو نسخه‌ی استیم و اپیک گیمز داشته باشند. نسخه‌ی کامپیوتر بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در زمان نامعلوم دیگری از پاییز سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده