نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۳

نمایش ۵ منطقه شهر گاتهام در نقشه بازی Gotham Knights

نقشه بازی Gotham Knights به‌صورت ناخواسته توسط وبسایت IGN فاش شد.

وظیفه توسعه بازی Gotham Knights بر عهده استودیو WB Games Montréal است. این اثر در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری میلادی (۳ آبان) در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. حال به‌تازگی وبسایت IGN در قسمت جدید برنامه IGN First در کانال یوتویب خود که روز گذشته پخش شد، به سراغ بازی Gotham Knights رفته است. بااین‌حال در طی پخش این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای، نقشه درونی این اثر به‌صورت ناخواسته فاش شده است.

در این نقشه ما ۵ منطقه مجزا را با اسم‌های North Gotham (گاتهام شمالی)، New Gotham (گاتهام جدید)، Downtown Gotham (مرکز شهر گاتهام)، Historic Gotham (گاتهام تاریخی)، Lower Gotham (گاتهام پایین) را در این شهر خیالی مشاهده می‌کنیم.

نقشه درونی بازی Gotham Knights

IGN در ادامه گزارش خود نگاه عمیق‌تری به نقشه شهر گاتهام انداخت و جزئیات بیشتری از ورود پنج خانواده با نام‌های وین، کابلپات، آرکام، الیوت و کین تا تأسیس این شهر و همچنین ارتباط سبک معماری هرکدام از این مناطق به خانواده‌های نام‌برده را منتشر کرد. بااین‌حال هنوز نحوه تاثیر‌گذاری این نقشه روی روند گیم‌پلی بازی به‌صورت کامل مشخص نیست و جزییاتی در مورد معانی و کاربرد نشانه‌های نمایش داده‌شده روی این نقشه، در دسترس نیست.

همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، روز گذشته تریلری جدید از این بازی با محوریت شخصیت رد هود پخش شد و کاربرها را بیشتر با نحوه‌ی استفاده‌‌ی این شخصیت‌ از قابلیت‌های مختلف آشنا کرد. مدت زمان کمی تا عرضه رسمی این اثر باقی مانده است. به زو‌دی می‌توانیم بفهیم اعضای بت فمیلی در نبود بتمن چگونه به مراقبت از شهر گاتهام خواهند پرداخت.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده