// پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

تریلر نسخه 1.0 بازی Temtem با محوریت جزییات جدید آن

به‌زودی قرار است نسخه کامل بازی Temtem عرضه شود و حال تریلری جدید از آن منتشر شده است.

قرار است نسخه رسمی بازی Temtem که سبکی شبیه به سری پوکمون دارد و در آن باید به جمع‌آوری هیولا پرداخته و به مبارزه بپردازید، منتشر شود. این بازی ساخته استودیو Crema چندین سال است در حالت دسترسی پیش از موعد قرار دارد؛ اما بالاخره زمان عرضه نسخه ۱.۰ فرا رسیده است. قرار است کمتر از یک ماه دیگر بازی به‌صورت کامل عرضه شده و برای پلتفرم‌های مختلف هم در دسترس قرار بگیرد.

حال پیش از این عرضه، شرکت Humble Games ناشر بازی، تریلری از آن منتشر کرده است که بزرگ‌ترین جزئیات اضافه‌شده به بازی را مشخص می‌کند. مهم‌ترین بخش آپدیت، اضافه شدن جزیره‌ای جدید با نام Airborne Archipelago است. همچنین جزیره Called Tamer’s Paradise که در اواخر بازی در دسترس قرار می‌گیرد، شاهد یک میدان جنگ به نام Archtamer Sanctum خواهد بود که هرچه بیشتر برنده شوید، دشمنان سخت‌تری روبروی شما قرار خواهند گرفت.

Digilair، یک سافاری (سیاحت اکتشافی) کوآپ هم در بازی وجود خواهد داشت که می‌توانید در آن Temtem وحشی پیدا کنید و شهر Ever Shifting Tower جایی است که بازیکنان با هزارتوی در حال تکامل پر از مبارزه و اتاق رو‌به‌رو خواهند شد؛ درنهایت در بالای شهر جوایزی در دسترس قرار خواهد گرفت. درنهایت قرار است مرکز خرید جدیدی هم به بازی افزوده شود تا بتوانید در آن وسایل تزئینی خانه را خریداری کنید.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Temtem در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده