نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸

تریلر جدید بازی Gotham Knights با محوریت شخصیت رد هود

تازه‌ترین تریلر از بازی گاتهام نایتز به‌نمایش کاراکتر و مهارت‌های شخصیت رد هود (Red Hood) می‌پردازد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید Gotham Knights منتشر شده است که این بار، کاراکتر رد هود در مرکزیت آن قرار دارد. جیسون تاد که با هویت «رد هود» به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای خانواده‌ی بتمن شناخته می‌شود، مبارزات خود را به‌کمک دو سلاح کمری خود جلو می‌برد. بخش مهمی از تریلر نام‌برده نیز با محوریت نمایش توانایی‌های رد هود در مبارزات نزدیک (فنون رزمی) و مبارزات از راه دور (به‌کمک دو اسلحه کمری‌) به‌تصویر کشیده شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر کامیک‌های بتمن را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که رد هود به‌کمک نیروهای جادویی واقع‌در گودال لازاروس، یک بار از مرگ بازگشته است. به‌لطف همین نیروی جادویی، جیسون تاد در بازی گاتهام‌ نایتس می‌تواند مسافت‌های طولانی را با استفاده از قابلیت Mystic Jump طی بکند. ویدیو مورد بحث همچنین تعدادی از لباس‌هایی را نمایش می‌دهد که می‌توان برای این شخصیت آزاد کرد؛ لباس‌هایی که همگی با فعالیت گیمر آزاد می‌شوند. چرا که بازی گاتهام نایتس طبق ادعای سازندگانش، خالی از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خواهد بود.

بازی Gotham Knights برای عرضه در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده