// پنجشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴

پایان فروش لوت باکس‌های Overwatch در آینده نزدیک

با پایان رویداد Anniversary Remix Vol. 3 بازی Overwatch، کاربرها دیگر قادر به خرید لوت‌باکس‌های بازی نخواهند بود.

پس از چندین و چند سال فروش لوت‌باکس، اورواچ به‌زودی آن‌ها را کنار می‌گذارد. دو روز گذشته رویداد Anniversary Remix Vol. 3 اورواچ در دسترس کاربران قرار گرفت که همانند دو Vol قبلی، تمامی رویداد فصلی ‌Brawl بازی Overwatch را به‌صورت چرخشی در دسترس کاربرها قرار می‌دهد. همچنین شاهد بازگشت اسکین‌های مختلف و رنگ‌های مختلف اختصاصی برای بعضی از اسکین‌ها هستیم. بلیزارد اعلام کرد که رویداد Anniversary Remix Vol. 3 تا تاریخ هشت شهریور ماه (۳۰ اوت) در دسترس است.

شرکت Blizzard Entertainment، سازنده و ناشر Overwatch اعلام کرده که از تاریخ هشت شهریور ماه و پس از اتمام رویداد ذکرشده، بازیکنان دیگر قادر به خرید لوت‌باکس‌های بازی نخواهند بود. بازیکنان از این پس تنها با ارتقای سطح و انجام فعالیت‌های داخل بازی، قادر به کسب لوت‌باکس خواهند بود. همچنین تا قبل از عرضه بازی Overwatch 2 در تاریخ ۱۲ مهر ماه (جهار اکتبر) تمامی لوت باکس‌های داخل Invetory بازیکنان به‌صورت خودکار باز خواهند شد.

با عرضه بازی اورواچ 2 شاهد سیستم بتل‌پس برای بازی خواهیم بود و کاربران می‌توانند اسکین‌ها و سایر آیتم‌های تزئینی مخصوصی را به‌صورت مستقیم از فروشگاه بازی خریداری کنند. ازاین‌رو تیم سازنده معتقد است که با جایگزین کردن بتل‌پس به‌جای لوت باکس، ماهیت اصلی اورواچ یعنی پیشرفت با بازی کردن، حفظ خواهد شد.

آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، دراین‌باره می‌گوید: «لوت باکس‌ها همیشه بخشی از اورواچ بوده‌اند و با ورود به نسخه رایگان، جایی که آیتم‌های تزئینی بسیاری به بازی اضافه می‌شود، آیتم‌های مدنظر کاربران سخت‌تر از قبل کسب خواهد شد. ازاین‌رو با حذف این سیستم و اضافه کردن فروشگاه داخل بازی برای Overwatch 2، این انعطاف‌پذیری به بازیکنان داده می‌شود تا اگر آیتم تزئینی خاصی را می‌خواهند، به‌صورت مستقیم به‌سراغ آن بروند».

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم سیستم بتل‌پس و قیمت‌گذاری آیتم‌ها در فروشگاه Overwatch 2 به چه شکل خواهد بود. نظر شما کاربرهای زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده