نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰

نمایش جدید از بازی Sonic Frontiers در گیمزکام

در جریان رویداد Gamescom Opening Night Live نمایش جدیدی از بازی Sonic Frontiers پخش می‌شود.

درحالی‌که چند ماه به انتشار Sonic Frontiers باقی مانده است، جف کیلی از پخش نمایش جدیدی از تازه‌ترین بازی سری محبوب سونیک در نمایش زنده‌ی افتتاحیه‌ی رویداد گیمزکام داد.

هنوز مشخص نیست که در این رویداد چه اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر می‌شود، اما براساس گفته‌های کیلی می‌توانیم انتظار انتشار یک تریلر داستانی و احتمالا صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی را نیز داشته باشیم. همچنین باتوجه‌به اینکه هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده است، اعلام تاریخ انتشار دقیق این بازی نیز محتمل به‌نظر می‌رسد. هرچند که عده‌ای از هواداران خواهان تأخیر عرضه بازی به سال ۲۰۲۳ برای افزایش کیفیت گیم‌پلی و گرافیک آن هستند.

هواداران می‌توانند تریلر جدید بازی Sonic Frontiers و دیگر بازی‌های حاضر در این مراسم دو ساعته مانند بازی جدید سازندگان Subnautica را در افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ که از ساعت ۲۲:۳۰ روز ۲۳ اوت (یکم شهریور) به‌وقت تهران برگزار می‌شود، تماشا کنند.

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشرشده قبلی، سونیک فرانتیرز حال‌و‌هوای تاریک‌تر و جدی‌تری نسبت به بازی‌های قبلی این مجموعه خواهد داشت. همان‌طور که از موسیقی متن بازی که در تریلرهای بازی نیز شنیده می‌شود مشخص است، داستان بازی بیشتر روی اسرار و افسانه‌های جزیره‌های ناشناخته‌ی Starfall که سونیک در آن گیر افتاده است، تمرکز دارد. بسیاری از هواداران از زمان اولین تریلرها از گیم‌پلی Sonic Frontiers، نارضایتی خود را از ساده و تکراری بودن نمایش‌های این بازی ابراز کردند.

هواداران درخواست دارند تا عرضه بازی حداقل تا چند ماه دیگر به تأخیر بیفتد تا سازندگان بتوانند نوآوری‌های بیشتری در گیم‌پلی بازی که در حال حاضر خسته‌کننده به‌نظر می‌رسد، اعمال کنند. البته سگا، ناشر بازی می‌گوید که همه‌ی نمایش‌های منتشرشده تاکنون از این بازی، مربوط‌به نسخه‌های در حال ساخت قدیمی‌تر بازی است و گیمرها می‌توانند انتظار بهتر شدن کیفیت گیم‌پلی بازی را در نسخه نهایی داشته باشند.

بازی Sonic Frontiers در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده