// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پیشنهاد ۱۷.۵ میلیارد دلاری AppLovin به یونیتی برای خرید این شرکت

شرکت AppLovin به Unity اعلام کرده است که آماده‌ی پرداخت ۱۷.۵ میلیارد دلار برای تصاحب کامل این شرکت است.

در جدیدترین اخبار بازی، رسانه Axios با یک گزارش اختصاصی اعلام کرد که شرکت یونیتی مشغول بررسی یک پیشنهاد برای خریداری شدن به‌صورت کامل است. شرکت AppLovin که در زمینه تکنولوژی و بازار موبایل فعالیت دارد، آماده‌ی پرداخت ۱۷.۵۴ میلیارد دلار برای تصاحب شرکت Unity است. نماینده‌ی شرکت یونیتی در یک بیانیه‌ی رسمی گفت: «ما پیشنهاد شرکت AppLovin را دریافت کرده‌ایم و هیئت مدیره به ارزیابی کامل آن می‌پردازد».

AppLovin طی چند سال اخیر وارد بازار انتشار بازی‌های ویدیویی شد. Unity اولین شرکت ویدیوگیمی نیست که AppLovin به سراغ خرید آن می‌رود. در این بین شاید جالب باشد که بدانید از ماه قبل، شرکت یونیتی به‌دنبال خرید شرکت ironSource با پرداخت ۴.۴ میلیارد دلار بوده است. اگر یونیتی با خریداری شدن توسط AppLovin موافقت کند، خرید ironSource لغو خواهد شد و آن شرکت به فعالیت عادی خود ادامه خواهد داد. زیرا شرکت AppLovin تمایلی به تصاحب شرکت ironSource ندارد.

از آن‌جایی که تخصص کاری برخی از تیم‌های AppLovin عملا یکسان با فعالیت‌های ironSource است، طبیعی به نظر می‌رسد که AppLovin نخواهد خرید ironSource را هم به قرارداد بزرگ مورد نظر اضافه کند. حالا باید صبر کرد و دید که تیم مدیریت شرکت Unity چه تصمیمی برای آینده می‌گیرد. آیا این سازنده‌ی موتور بازی‌سازی یونیتی قرار است چند ماه بعد تبدیل به بخشی از شرکت AppLovin شود؟


منبع Axios
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده