نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۷

استودیو Firaxis: بازی Marvel’s Midnight Suns به سادگی بزرگترین ساخته ما است

توسعه‌دهندگان بازی Marvel’s Midnight Suns در استودیوی Firaxis در پیامی ضمن اعلام تعویق زمان انتشار آن، این بازی را «به‌سادگی بزرگ‌ترین ساخته‌ی خود» توصیف کردند.

درحالی که به نظر می‌رسید بازی Marvel’s Midnight Suns به تاریخ انتشار خود ماه اکتبر خواهد رسید، این بازی مجدداً با یک تأخیر دیگر مواجه شد. درحال حاضر این بازی برای سال مالی ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده که در ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به پایان خواهد رسید. طبق برنامه‌ریزی بازی Marvel’s Midnight Suns روی پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. سپس نسخه‌ی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی منتشر می‌شود.

Firaxis در یک توییت جدید ضمن تأیید خبر این تأخیر اعلام کرد که این تصمیم برای اطمینان از ارائه بهترین تجربه ممکن به‌ طرفداران گرفته شده است و در ادامه خاطر نشان کرد که Marvel’s Midnight Suns به‌سادگی لقب بزرگ‌ترین بازی ساخته شده به‌دست این تیم را به خود اختصاص می‌دهد. توسعه‌دهندگان این بازی در پایان به تشکر از حمایت طرفداران پرداخته و از صبر و بردباری آن‌ها قدردانی کردند.

اطلاعیه توسعه دهندگان بازی Marvel’s Midnight Suns

باتوجه‌به ساخت بازی‌هایی مانند XCOM 2 توسط Firaxis Games، باید گفت که این اظهارنظر بزرگی درباره Marvel’s Midnight Suns محسوب می‌شود. این بازی از ۱۳ کاراکتر قابل بازی برخوردار است که از استایل بازی و آپگریدهای منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

جزئیاتی درباره زمان بازی کمپین داستانی Marvel’s Midnight Suns در دسترس نیست اما انظار می‌رود مدت زمان خوبی برای تجربه بازی در نظر گرفته شده باشد. در هر حال برای دستیابی به اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده