نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲

شایعه: تولید ریبوت Perfect Dark به خوبی پیش می‌رود

جز کوردن، خبرنگار سایت ویندوز سنترال به‌جزئیاتی از تولید ریبوت Perfect Dark اشاره کرد و از رضایت‌بخش بودن روند ساخت این اثر گفت.

به‌تازگی و در جریان‌آخرین اخبار بازی، جز کوردن از بلاگ Windows Central که از خبرنگارهای شناخته‌شده و منابع نزدیک به برند ایکس باکس به‌حساب می‌آید، در جریان پادکست خود به‌روند تولید بازی پرفکت دارک (Perfect Dark) اشاره کرد. البته که کوردن در زمان صحبت پیرامون اثر نام‌برده، اعلام می‌کند که این اطلاعات توسط شخصی نامعلوم به او منتقل شده است. در صحبت‌های جز کوردن، چنین مطلبی مورد بحث قرار می‌گیرد:

«در حال حاضر، استودیو اینیشتیو صرفا آنجاست. چون ما هنوز چیز خاصی از آن‌ها ندیده‌ایم. صرفا شنیده‌ایم که حجم بالایی از اعضای این تیم، استودیو را ترک کرده‌اند. نکته‌ی جالب این است که شخصی در زمان صحبت با من، اشاره کرد که روند تولید بازی پرفکت دارک به‌خوبی درحال پیشرفت است».

طی ماه‌های اخیر، اخبار بسیار زیادی از استودیو اینیشیتیو پیرامون شرایط نه‌چندان مساعد ساخت ریبوت بازی پرفکت دارک منتشر شده است. خروج بسیاری از سازندگان این اثر از استودیو The Initiative، اتفاقی است که رسانه‌های مختلف اخبار آن را منتشر کرده‌اند؛ اخباری نگران‌کننده که حجم بالایی از آن‌ها علاوه‌بر اشاره‌به خروج سازندگان اصلی، به‌اضافه شدن تعداد بسیار زیادی از اعضای تیم کریستال داینامیکس به‌پروژه‌ی ساخت پرفکت دارک اشاره می‌کردند. براساس یکی از گزارش‌های رسانه VGC، شاید بتوان استودیو کریستال داینامیکس را سازنده‌ی اصلی بازی دانست.

حالا بعد از گذشت مدتی از نشر این اخبار، ادعای جز کوردن درباره‌ی مساعد شدن روند تولید بازی را می‌شنویم که قطعا می‌تواند برای طرفدارهای ایکس باکس خوشحال‌کننده باشد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که در چه زمانی، تیم اینیشیتیو از سکوت خبری بیرون می‌اید و اطلاعاتی جدید از بازی پرفکت دارک جدید را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد.

ریبوت پرفکت دارک در تاریخی نامشخص برای پلتفرم PC و ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده