نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

عبور فروش بازی Guilty Gear Strive از یک میلیون نسخه

طبق اطلاعات منتشرشده، آمار فروش بازی Guilty Gear Strive در سراسر جهان از یک میلیون نسخه عبور کرده است.

به نظر می‌رسد استودیو Arc System Works در هفته‌ی گذشته بسیار پرکار بود و تاکنون اطلاعات تازه و جذاب زیادی را از دو بازی Guilty Gear Strive و Dragon Ball FighterZ منتشر کرده است. این استودیو اخیرا برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی Guilty Gear Strive و انتشار شخصیت‌های الحاقی آن در آینده را اعلام کرد.

قابلیت بازی بین پلتفرمی که نسخه‌ی بتای آن در اواسط سپتامبر (شهریور) امسال از راه می‌رسد، به همراه شخصیت جدید Bridget و برخی اصلاحات دیگر برای این بازی در نظر گرفته شده است. درنهایت استودیوی بازی‌سازی Arc System Works در میان همه‌ی این اخبار اعلام کرد که فروش جهانی بازی Guilty Gear Strive از مرز یک میلیون نسخه فراتر رفت.

مبارزات بازی Guilty Gear Strive

Guilty Gear Strive در ماه ژوئن سال گذشته روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به بازار عرضه شد و در کمتر از یک هفته به رکورد فروش ۳۰۰ هزار نسخه‌ی دیجیتالی و فیزیکی در سراسر جهان دست یافت. این بازی از آن زمان به‌روزرسانی‌های متعددی دریافت کرده است که شامل شخصیت‌ها و محتوای داستانی الحاقی، سیزن پس اول و حالت جدید و رایگان Combo Maker می‌شوند.

با اعلام استودیو Arc System Works، علاوه‌بر شخصیت Bridget، سه شخصیت دیگر نیز در سیزن پس دوم به بازی Guilty Gear Strive اضافه خواهند شد. سیزن پس سوم بازی قرار است در فصل پاییز سال جاری میلادی همراه‌با قابلیت کراس‌پلی عرضه شود. دو سیزن پس بعدی نیز برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند و قرار است محتوای جدید از جمله دو استیج تازه را در اختیار بازیکنان قرار دهند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده