// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

تاریخ عرضه بتا Call of Duty: Modern Warfare 2 مشخص شد

در جریان بتاهای درنظر گرفته‌شده برای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، کاربرهای پلی استیشن بیشترین سهم را از آن خود کرده‌اند.

یکی از مواردی که بازیکن‌ها و مخصوصا پیش‌خریدکنندگان Call of Duty: Modern Warfare 2 منتظر آن هستند، تجربه‌ی بتا بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 است. در جریان Call of Duty League Championship رسما زمان شروع بتاهای این بازی مشخص شد تا گیمرها متوجه شوند که طی چه روزهایی می‌توانند سراغ تجربه‌ی آن بروند.

اگر جزو کاربران پلی استیشن هستید و CoD: Modern Warfare 2 را پیش‌خرید کرده‌اید، از تاریخ ۲۵ شهریور ماه (۱۶ سپتامبر) به بتا دسترسی خواهید داشت. این در حالی است که سایر کاربرهای پلی استیشن از تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۸ سپتامبر) قادر به تجربه بتا مدرن وارفر ۲ خواهند بود. در ادامه، زمان شروع بتا برای تمامی کاربرهای Call of Duty: Modern Warfare 2 را مشاهده خواهید کرد.

هفته اول بتا

  • دسترسی زودهنگام کاربران پلی استیشن (پیش‌خریدکنندگان) - از ساعت ۲۱:۳۰ جمعه ۲۵ شهریور تا ۳۱ شهریور
  • بتای عمومی برای همه کاربرهای پلی استیشن - از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه ۲۷ شهریور تا ۳۱ شهریور

هفته دوم بتا

  • بتای عمومی برای همه کاربرهای پلی استیشن - از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه تا ۴ مهر
  • دسترسی زودهنگام کاربران کامپیوتر و ایکس باکس (پیش‌خریدکنندگان) - از ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه ۳۱ شهریور تا ۴ مهر
  • بتای عمومی برای همه کاربرهای کامپیوتر و ایکس باکس - از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه ۲ مهر تا ۴ مهر

در ادامه اکتیویژن و اینفینیتی وارد، به‌ترتیب ناشر و سازنده Modern Warfare 2، اعلام کرده‌اند که این بازی «یک تجربه چندنفره قوی را دراختیار کاربرها قرار می‌دهد؛ تجربه‌ای فراتر از نبردهای اصلی ۶به۶ به‌واسطه‌ی طراحی دقیق نقشه‌ها در مقیاس‌های متنوع و برخورداری از حالت‌های مختلف». دراین‌میان اشاره کنم کاربرانی که نسخه Vault Edition مدرن وارفر ۲ را خریداری کرده‌اند، می‌توانند از پاداش‌های درنظر گرفته‌شده برای آن ادیشن، در بتای بازی هم استفاده کنند.

در روز شروع بتا برای کاربرهای پلی استیشن، شاهد رویدادی با نام Call of Duty: Next خواهیم بود و انتظار می‌رود که جدیدترین اخبار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 طی این برنامه منتشر شوند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده