// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳

رونمایی از جوری و کیمبرلی به‌عنوان دو مبارز در بازی Street Fighter 6

در جریان روز آخر مسابقات Evo 2022 در رشته Street Fighter 5، دو کاراکتر جوری و کیمبرلی برای حضور در Street Fighter 6 تایید شدند.

یکی از مواردی که کاربرهای بازی‌های مبارزه‌ای در مسابقات Evo منتظر آن هستند، رونمایی از شخصیت‌های جدید بازی‌های مورد علاقه‌شان است. معمولا در جریان روز آخر و پس از تمام شدن فینال هر بازی، تریلر شخصیت یا نسخه جدید محصول مورد نظر نمایش داده می‌شود.

ازاین‌رو شرکت کپکام پس از تمام شدن مسابقات Street Fighter 5 و همان‌طور که قبلا وعده داده بود، تریلری را از بازی Street Fighter 6 پخش کرد. در جریان تریلر جدید این بازی شاهد معرفی دو شخصیت برای استریت فایتر ۶ هستیم. گیمرهای قدیمی، قطعا با کاراکتر جوری آشنایی دارند و حال مشخص شده که او در استریت فایتر 6 هم حاضر خواهد بود. این در حالی است که کیمبرلی، کاراکتر دیگری بود که برای استریت فایتر 6 معرفی شد.

کیمبرلی اولین مبارز زن آفریقایی-آمریکایی مجموعه Street Fighter است که حال اولین حضور خود در استریت فایتر را تجربه خواهد کرد. از نظر گیم‌پلی و سیستم مبارزات، در تریلر گیم‌پلی پخش‌شده به‌خوبی شاهد نحوه مبارزه جوری و کیمبرلی هستیم و همچنین انیمیشن سوپرهای این دو کاراکتر هم به‌نمایش گذاشته می‌شود. از نظر ظاهر هم جوری دقیقا همانند تصویر فاش‌شده‌ای است که از کاراکترهای Street Fighter 6 دیده بودیم. بااین‌حال دیدن کاراکترها در تریلرهای جذاب ساخته‌شده توسط کپکام، موردی است که همچنان برای هوادارها هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

شما می‌توانید تریلر معرفی دو کاراکتر جوری و کیمبرلی را در کانال یوتیوب رسمی PlayStation تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Street Fighter 6 در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده