نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

تاخیر مجدد زمان انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns

با اعلام شرکت تیک-تو، تاریخ عرضه‌ی بازی Marvel’s Midnight Suns بار دیگر تأخیر خورد و به زمان دیگری موکول شد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو در جریان جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی در سه‌ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۳ اعلام کرد که بازی Marvel’s Midnight Suns دوباره تأخیر خورده است و از روز ۱۵ مهر (۷ اکتبر) امسال به تاریخ نامشخصی از سال مالی جاری موکول شده است. باتوجه‌به این اطلاعات، بازی Marvel’s Midnight Suns هنوز می‌تواند در سال جاری میلادی یا نهایتا ماه مارس ۲۰۲۳ که پایان سال مالی کنونی شرکت تیک-تو است، منتشر شود.

در نکته‌ای جالب، این تاریخ انتشار جدید فقط برای نسخه‌های نسل نهمی و پی سی بازی اعلام شده است. نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی Marvel’s Midnight Suns هم‌اکنون در حالت TBA قرار دارند که نشان می‌دهد شرکت ناشر هنوز تصمیم خود برای تاریخ انتشار آن‌ها را نگرفته است. به نظر می‌رسد که نسخه‌های نسل هشتمی و سوئیچ این بازی ممکن است حتی پس از به پایان رسیدن سال مالی ۲۰۲۳ به بازار عرضه شوند.

ولورین، مرد آهنی، گوست رایدر و شکارچی در بازی Marvel's Midnight Suns

در همین راستا وب‌سایت IGN با زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو مصاحبه‌ای داشت که وی در این‌باره گفت: «این تأخیر به خاطر جست‌وجو برای کیفیت، کسب اطمینان از اینکه بازی فوق‌العاده‌ای در دست ساخت داریم و اطمینان پیدا کردن از اینکه تا جای ممکن خوب خواهد بود، رخ داده است». در ادامه زلنیک در پاسخ به احتمال تأخیر مجدد این بازی نقش‌آفرینی گفت که نگران این موضوع نیست و در ادامه اعلام کرد که بسیاری از بازی‌ها در طول مدت یک سال مالی جابه‌جا شده‌اند و تاثیرات زیادی بر وضعیت مالی شرکت گذاشته‌اند. بااین‌حال زلنیک نگفت که دقیقا راجع به کدام بازی‌ها صحبت می‌کند.

استودیو Firaxis Games تاکنون در ویدیوهای مختلف به نمایش مبارزات و تاریخچه‌ی ابرقهرمانان حاضر در بازی Marvel’s Midnight Suns به مانند مرد عنکبوتی، مرد آهنی و کاپیتان آمریکا پرداخته است. درهرصورت طرفدارهای بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکال فعلا نمی‌دانند که دقیقا چه زمانی می‌توانند به سراغ تجربه‌ی بازی Midnight Suns بروند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده