نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴

تیک-تو: GTA 6 یک استاندارد تازه برای خلاقیت در تمام صنعت سرگرمی خواهد بود

به‌تازگی مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرده است که نسخه‌ی بعدی سری Grand Theft Auto یک معیار جدید برای خلاقیت‌ورزی در تمام صنعت سرگرمی خواهد بود.

به‌تازگی استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو طی یک جلسه‌ی گزارش مالی اعلام کرد که Grand Theft Auto 6 معیار جدیدی برای ساخت اثر خلاقانه در صنعت بازی و جهان سرگرمی خواهد بود. زلنیک در مورد کار شرکت راکستار روی نسخه‌ی بعدی سری GTA گفت که این شرکت مصمم است تا این بازی را بیش از هر بازی دیگر در تاریخ فعالیت خود، جلو ببرد.

زلنیک در این‌باره گفت: «با توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی از سری Grand Theft Auto، تیم راکستار گیمز مصمم است تا یک بار دیگر معیارهای خلاقانه‌ای را برای این سری، صنعت بازی و همه‌ی سرگرمی‌ها تعیین کند. همان‌طور که این برچسب روی تمامی بازی‌های قبلی آن‌ها قرار دارد».

شرکت راکستار مدتی قبل تنها توسعه‌ی بازی بعدی سری GTA را تایید کرد و هنوز هیچ نمایش، معرفی و جزئیاتی از آن را منتشر نکرده است. بااین‌حال تاکنون گزارش‌ها و شایعه‌های زیادی در مورد این بازی پخش شده‌اند که آخرین آن‌ها به حضور یک پروتاگونیست زن برای نخستین بار در این سری اشاره داشت. همچنین طبق گزارش‌ها، احتمالا شرکت تیک-تو این بازی را برای عرضه بین آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴ در نظر گرفته است. احتمالا کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به همراه پلتفرم پی سی مقصدهای این بازی خواهند بود. بااین‌حال شرکت راک‌استار گیمز هنوز هیچ اطلاعاتی را در این رابطه ارائه نکرده است.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی GTA 6 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده