نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

نمایش گیم پلی جدید و ۳۰ دقیقه‌ای بازی Redfall در رویداد QuakeCon

استودیوی آرکین اعلام کرد یک نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Redfall در جریان رویداد QuakeCon پخش می‌شود.

در حدود یک هفته دیگر تا برگزاری رویداد QuakeCon ۲۰۲۲ فاصله داریم و حالا حضور یکی از بازی‌های موردانتظار بتسدا در این رویداد تایید شده است.

نمایش اصلی این رویداد قرار است از ساعت ۲۱:۳۰ روز ۱۸ اوت (۲۷ شهریور) به وقت تهران آغاز شود و می‌توانیم از حدود ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه نمایش جدید بازی Redfall را تماشا کنیم. علاوه‌بر پخش یک نمایش ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی و اطلاعاتی جدید از شخصیت‌ها و کلاس‌های در دسترس بازیکنان، احتمال دارد در این رویداد شاهد اعلام دقیق تاریخ انتشار این بازی نیز باشیم.

پیش از این قرار بود بازی خون‌آشام محور استودیوی آرکین که ساخت بازی Prey را در کارنامه دارد، در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ منتشر شود، اما مایکروسافت در ماه ژوئن اعلام کرد تاریخ عرضه Redfall و بازی استارفیلد برای رفع باگ‌ها و بهبود بیشتر گیم‌پلی بازی تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

در این رویداد که تا تاریخ ۲۱ اوت (۳۰ شهریور) ادامه خواهد داشت، پنل‌هایی با محوریت بازی‌های گوست‌وایر توکیو، دث‌لوپ، Fallout 76 ،Fallout 4 ،The Elder Scrolls Online و البته Quake نیز برگزار خواهد شد. بسیاری از هواداران امیدوار هستند در این رویداد سرانجام از نسخه‌ی جدیدی از سری شوتر قدیمی کوئیک نیز رونمایی شود.

بازی شوتر جهان‌باز Redfall در تاریخ نامشخصی از نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه می‌شود. بازیکنان در این بازی می‌تواند با انتخاب از میان چهار شخصیت که هر کدام توانایی‌های و قابلیت‌هایی منحصربه‌فردی در مبارزه با موجودات خون آشام مانند دارند، برای زنده ماندن در جزیره‌ی ردفال که در ایالت ماساچوست قرار دارد تلاش کنند. این بازی همچنین از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس نیز قرار خواهند گرفت.

مثل سال‌های گذشته، کوئیک‌کان امسال نیز به‌دلیل شرایط فعلی فقط به‌صورت مجازی یا آنلاین برگزار می‌شود و هواداران می‌توانند بیشتر برنامه‌های این رویداد را به‌صورت زنده و ازطریق صفحه توییچ رسمی بتسدا تماشا کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VG247 eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده