نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی از محتواهای فصل اول بازی MultiVersus

شرکت Warner Bros Games از محتواهای نخستین فصل بازی مبارزه‌ای پلتفرمر MultiVersus رونمایی کرد که اخیرا با تأخیر مواجه شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر از محتواهای فصل اول بازی MultiVersus نظیر حالت آرکید پرده برداشته است. در جریان مسابقات EVO 2022 اعلام شد که نخستین فصل این بازی مبارزه‌ای پلتفرمر محتویاتی نظیر بخش Ranked Battle، حالت Arcade و لوازم تزئینی و کاراکترهای جدیدی را به‌همراه می‌آورد. استودیو Player First Games اخیرا اعلام کرد که فصل اول بازی تا زمانی نامعلوم به تأخیر افتاده است.

تصویر محتواهای نخستین فصل بازی MultiVersus

ریک و مورتی از سریالی با همین نام به فصل اول بازی MultiVersus اضافه می‌شوند. با استناد به تصویر انتشاریافته توسط شرکت برادران وارنر، کاراکتر لبران جیمز در این فصل، لباس رابین از مجموعه‌ی بتمن را دریافت خواهد کرد. شرکت Warner Bros Games قبلا تأیید کرده بود که مورتی از همان روز آغاز فصل اول به‌عنوان ۱۸امین کاراکتر قابل بازی در دسترس قرار می‌گیرد، اما برای تجربه‌ی کاراکتر ریک باید زمان بیشتری را منتظر ماند.

بااین‌حال شرکت برادران وارنر هنوز تاریخ آغاز نخستین فصل بازی MultiVersus را اعلام نکرده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر محتویات تازه باشیم. ظاهرا تأخیر فصل اول هیچ تغییری در ترتیب انتشار کاراکترهای آتی ایجاد نمی‌کند؛ هرچند طرفدارهای Rick and Morty باید زمان بیشتری را منتظر بمانند. هفته‌ی گذشته تونی هوین، کارگردان بازی تأیید کرد که بتل پس فصل اول شامل ۵۰ سطح و قیمتی در حدود ۱۰ دلار خواهد بود.

بتل پس فعلی بازی MultiVersus شامل ۱۵ سطح است که پوسته‌ی کاراکترها، آیکون پروفایل، امتیاز تجربه، سکه و لوازم تزئینی جدیدی را در اختیار می‌گذارد. این بتل پس قرار بود برای ۲ هفته در دسترس باشد. بتل پس این بازی شامل یک بخش رایگان و یک بخش پولی است. همه‌ی بازیکن‌ها امکان استفاده از بخش رایگان را خواهند داشت و با پرداخت هزینه‌ می‌توان به بخش پولی دسترسی پیدا کرد که آیتم‌های منحصربه‌فردی را در اختیار گیمر می‌گذارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده