نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶

احتمالا بازی Iron Man شرکت EA هنوز در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد

طبق جدیدترین گزارش‌ها، احتمالا بازی Iron Man شرکت EA هنوز در مراحل بسیار اولیه‌ی تولید قرار دارد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه الکترونیک آرتز روی یک بازی جهان-باز و تک‌نفره با محوریت شخصیت Black Panther کار می‌کند، جف گراب گفت که این شرکت می‌خواهد یک بازی دیگر با محوریت ابرقهرمانان دنیای مارول را نیز توسعه دهد. سپس تام هندرسون اعلام کرد که طبق شنیده‌های وی، بازی جدید با محوریت مرد آهنی در حال ساخت است. اما هندرسون توضیح داد که هنوز از این موضوع اطمینان ندارد.

در همین حین طی ماه ژوئن، نیک بیکر از پادکست XboxEra در مورد یک بازی مارولی صحبت کرده بود که ظاهرا EA در حال توسعه‌ی آن است. بیکر در آن زمان از دادن سرنخ‌های بیشتر خودداری کرد، اما به‌تازگی گفت که این بازی با محوریت شخصیت آیرون من توسعه داده می‌شود. وی ادعا کرد:

«مرد آهنی همان پروژه‌ای است که من شنیده بودم. قبل از اینکه به Iron Man اشاره کنم، به جف گراب اطلاعات خود را گفتم که نشان می‌دادند EA روی بازی مرد آهنی کار می‌کند. تام هندرسون هم همین را شنیده بود. او فقط مطمئن نبود. بخشی از دلیلی که من هرگز به بازی مرد آهنی اشاره نکردم این بود که این بازی در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد. درواقع، به قدری این مراحل ابتدایی هستند که این احتمال وجود دارد که ساخت بازی هرگز رخ ندهد. این نشان می‌دهد که بازی چقدر در ابتدای توسعه قرار دارد».

Iron Man

بیکر که ادعاهای او گاهی درست و گاهی نادرست از آب درآمده‌اند، ادامه داد: «هیچ کس بیشتر از من در مورد پتانسیل یک بازی مرد آهنی هیجان‌زده نیست، اما من سعی می‌کنم خیلی هیجان‌زده نشوم. زیرا به من گفته شده است که چقدر مراحل توسعه، ابتدایی هستند. منبع من اینگونه گفت که بازی شدیدا در مراحل اولیه ساخت قرار دارد؛ به طوری که هنوز هم امکان دارد ساخت بازی مرد آهنی توسط EA انجام نشود. اما بله، من این را به جف نشان دادم و توسط هندرسون تاییدش کردم. او گفت که این را شنیده است، اما مطمئن نیست».

ساخت بازی مرد آهنی توسط شرکت الکترونیک آرتز جای تعجبی ندارد. مثلا این سازنده می‌تواند از مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی Anthem به مانند مبارزات و مکانیسم پرواز آن، برای بازی مرد آهنی استفاده کند. بااین‌حال و مثل همیشه تنها گذر زمان نشان خواهد داد که شایعات چه‌قدر درست یا غلط هستند.

black panther

پروژه شایعه‌شده‌ی Black Panther نیز براساس ادعاها در استودیوی جدید EA واقع در شهر سیاتل ساخته می‌شود که مدیریت آن را کوین استفنز، معاون سابق بخش تولید استودیوی بازی‌ساز مونولیث بر عهده دارد؛ شخصی که روی توسعه‌ی بازی‌های Middle-Earth: Shadow of Mordor و Shadow of War کار کرده است.

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسد که بازی جدید پلنگ سیاه نیز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. احتمالا داستان این بازی پس از مرگ پلنگ سیاه روایت خواهد شد که در آن بازیکنان باید کنترل یک شخصیت جوان را بر عهده بگیرند که قصد دارد خود را به‌عنوان بلک پنتر بعدی معرفی کند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی و تمام شایعات تاییدنشده را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده